Ga naar inhoud


Home sharing OSCAM


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten


Hier wel, zappen gaat als een speer, het heeft wel wat fine tuning nodig gehad.

Als je met de oude Duo werkt zal dat niet supersnel snel gaan, maar hier op de SoloSE en zeker op de Duo2 is het flitsend .

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat dat het probleem is. Te oud.

Het is wel vreemd, als ik op de FTA kanalen kom dan gaat het veel sneller, zoals het eigenlijk moet zijn.

Maar als ik op de kanalen van TVV kom dan kan het een tijd duren, vooral de NPO kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan klopt je Oscam setup niet goed, een tijd duren wat bedoel je daarmee.

 

Hier met de duo van NPO1 naar NPO 2 zappen in 2 sec.

 

OPENATV met Oscam Updater, beter heb ik nog niet kunnen testen.

 

XTREND 8500 met Oscam Updater zappen is ogenblikkelijk zowel FTA als gecodeerde zenders, een must.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat dat het probleem is. Te oud.

Het is wel vreemd, als ik op de FTA kanalen kom dan gaat het veel sneller, zoals het eigenlijk moet zijn.

Maar als ik op de kanalen van TVV kom dan kan het een tijd duren, vooral de NPO kanalen.

Ik denk dat je de snelheidsinstelling van de reader moet nakijken. Op mijn oude DM800 clone is het zappen onmiddellijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De LTIME van 324ms is naar mijn zeggen toch redelijk standaard.

Denk eerder dat je oudere box, de VU DUO hiervan de veroorzaker is door de processor kracht van een slak t.o.v. de nieuwere boxen met multicore procesoren.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, nee mijn duo zapt fatsoenlijk hoor, kwestie van wat testen met diverse images en instellingen, en vooral geen overhaaste conclusies trekken.

 

Dan zou jij de aangewezen persoon wel eens kunnen zijn om hem op weg te helpen om zijn config op zijn VU DUO te optimaliseren lijkt mij.

Deel jouw config eens, zodat hij iets zou kunnen aanpassen om te kijken of het beter gaat worden.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt dat niet hoor, hij mag altijd eens afkomen hier met zijn duo, dan gaan we die fine tunen.

 

Ik ga wel heel ingrijpend te werk, en zonder compromissen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...