Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zullen we ons beperken tot het beantwoorden van de vraag en de zin of onzin van een functionerende poort in een ander topic bespreken?

 

Tip, kijk eens in een applicatie sheet, een beetje elektronica technicus moet dan in staat zijn een werkende schakeling te bouwen.  

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké elektrotechnicus komt te professioneel over, dat is ook niet wat ik bedoel, ik ben een hobbyelectrotechnicus. En btw, aan een applicatiesheet heb ik niet heel veel, er zijn meerdere manieren om dit te doen, maar de traces zitten al op de pcb en ik moet dus de bijbehorende chip hebben, het kunnen er best veel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In wezen maakt dat niet veel uit, een paar onderdelen op een print solderen wil niet zeggen dat je ontvanger daarna weet wat die met die hardware moet doen.

Het is geen "plug en play". Je bent daarom vrij in je eigen ontwerp en hardware keuze en niet gebonden aan de layout van de print.

Maar je bent ook programmeur, dus weet je ook hoe je dan de firmware kunt omschrijven en in de ontvanger kunt jtaggen zodat de seriële poort actief wordt.

 

Lijkt mij een leuk project.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...dat je ontvanger daarna weet wat die met die hardware moet doen.