Ga naar inhoud


CanalDigitaal en gratis naar de Secondhome beurs!


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zojuiste een mailtje van CanalDigitaal met de aanhef: Gratis naar de Secondhome beurs!

Hierin staat: Ook in uw "Second Home" televisie kijken?
En verder: Bestel een HD Startersset voor € 299 en kies het zenderpakket wat bij u past. U heeft al een abonnement vanaf € 5,- per maand.

Ik ben toch benieuwd wat CanalDigitaal adviseert als je aangeeft in Zuid-Spanje, Portugal of Zuid Griekenland gaat wonen. Ze zullen vast wel weer mensen een niet bruikbaar starterssetje adviseren.
Maar CanalDigitaal timmert dus wel aan de weg om geen Nederlanders in het buitenland te missen als klant.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kreeg vandaag weer een brief dat het Set Top Box pakket per 1 april 2016 verdwijnt. Met als excuus dat de overheid zo bezuinigd dat NPO niet meer gratis is. Verder eist de mediawet dat er minimaal 30 TV zenders in het pakket zitten. Mij raken ze dan als klant kwijt want ik gebruik de kaart maar af en toe en daarnaast gaat hij mee naar mijn vakantie adres. Dan kijk ik liever naar de gratis buitenlandse(nieuws) zenders want als de Nederlandse overheid de censuur zover doorzet dat ze zelfs bij 'Lachen om homevideo's' de hondendrolletjes gaan blokken dan hoeft dat voor mij niet meer zo nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar Pijpie? Worden de hondendrollen bij homevideo's afgeblokt? Dat had ik nog niet gezien. Bij deze dan wel zichtbaar.
Maar zou de Nederlandse overheid die hondendrollen hebben afgeblokt of hebben ze dat bij de oproeporganisatie gedaan of misschien zelfs al wel in het land waar die homevideo vandaan komt?

post-60869-0-18224700-1426258742.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een frikandel Sprietje. Die kan je wel laten zien maar is niet te vre ..n..

 

Johan45, het is duidelijk geworden om welk abonnement het gaat van CanalDigitaal dat maar €5,-/maand kost. Het gaat hier om: http://www.canaldigitaal.nl/online-combivoordeel/en je krijgt dan het BasisHD-pakket.
 

 

Slim, als je zelf even een kabeltje trekt naar je vakantie verblijf ben je echt super voordelig uit.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige mooie keutels maar trap er niet in want in de brief staat 'Het Basispakket, een volwaardig alternatief' voor 15,95 Euro per maand maar voor u een vaste lage prijs van slechts 10 Euro per maand. Dus niks geen 5 Euro per maand zoals het nu is, er wordt geen alternatief geboden voor dezelfde prijs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat er wel hoor:

TV op vakantie,
Satelliet TV van CanalDigitaal
Kies vandaag nog voor Alles-in-1 van Online.nl en u ontvangt iedere maand
€ 12,95 korting op een van onderstaande CanalDigitaal-abonnementen:
BasisHD-pakket: slechts € 5 per maand (normaal € 17,95).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt 12 maanden  € 12,95 korting bij CanalDigitaal  en bij Online12 maanden € 6,-

Daarna betaal je de dan geldende prijs.

 

Als de CanalDigitaal kaart alleen gebruikt wordt voor de zomervakantie ben je na het eerste jaar goedkoper uit met het Camping abonnement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...