Ga naar inhoud


iemand ervaring met de SAB Titan III


edbe

Aanbevolen berichten


Die problemen heb ik niet want hier draait een Sab al jaren satelliet en digitenne zonder problemen.

Joepieziee zou problemen kunnen geven omdat kaart en ontvanger bij hun gepaard moeten worden.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Heb 2 maanden een SAB HD Ultimate gehad in de begintijd van CDS HD. Beeld was overigens uitstekend! Alleen de eSATA HDD werd nooit goed gestart vanuit timerstand. Continue de melding "Opname mislukt". De box startte gewoon de HDD niet op. Deze fout heeft er meer dan een jaar!! Ingezeten... Net wat SatTripple zegt: toen de box niet meer werd verkocht (kopers mochten hem omruilen voor een Octagon SF1080 in Duitsland of tegen bijbetaling de nieuwere SAB kopen...

 

Nooit meer SAB! Dus.... Echte dozensvhuivers en nul ondersteuning...

 

Toen toch maar weer een DM gekocht en weer jaren plezier van gehad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Ik heb ook de nieuwe ontvanger gekocht van SAB Titan 3 Combo en ben er zeer tevreden van.

Hij kunt TvVlaanderen ontvangen, Dvb-t2 ,( TNT) en er zit ook een kabeltuner in.

In combinatie met een Centauri-EMP Diseqceschakelaar en 3 schotels ontvang ik nu 10 satellieten zonder te draaien.

1°W,5°E,7°E,10°E,13°E,16°E,19°E,23°E,28°E,42°E

Ook dubbele Lnb's gaan erop en met de juiste instellingen geeft dat geen conflict.

De ontvanger is zeer gevoelig en bij het blindscannen ontvangt hij alle nieuwe kanalen en feeds wat ik interessant vindt.

 

Satfeeds-DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn SAB modellen die zijn gebaseerd op de Amiko's.

Dus wellicht beter een Amiko.

 

Maar inderdaad, Mimisiku, die DM's zijn onverslijtbaar. En zeer betrouwbaar. Ook eigen ervaring, nog steeds.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik  de titan III nu 4 maandenen werkt prima ik heb deze ontvanger voor DVBS en DVBT  hij zapt iets sneller dan de titan I

die intern shared met de titan III, hij geeft goed beeld, ik vindt de ontvanger prima waar voor de prijs.

 

lerak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dat is erg snel. Op zich zijn de SAB's technisch redelijk. Zeker weten dat er geen sluiting in je LNB of connector heeft gezeten?

Die heb ik uiteraard gecheckt en daar is niets mis mee. Op een andere ontvanger werkt het wel.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteraan de SAB Titan3 Combo ontvanger is er stand-by knop. Misschien staat hij uit.

Ik heb hem nu meer dan 6 maanden en ben nog altijd zeer tevreden.

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-47491800-1448623958.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ruim een half jaar een Ttian III Combo. Ik heb er een kaart in van Ziggo (oud Ziggo gebied) en de nieuwste module van CD. Werkt perfect. Héél tevreden over. Klein min puntje: You tube werkt niet meer zoals het hoort. 

Canal Digitaal, Ziggo, Astra 1,2,3  Titan III

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem in de satelliet-tuner zat in de combinatie met een 4/1-switch van Spaun (1.0).

In eerste instantie werkte dat, maar na verloop van tijd had ik geen signaal meer.

De ontvanger is op een andere switch (zelfde type) aangesloten en deed daar ook niets.

Daarna ontvanger naar de leverancier teruggestuurd maar die meldde dat het apparaat niets mankeerde.

Thuis deed hij het nog niet en daarom toch maar eens een ander type switch geprobeerd (had er toevallig nog één).

En ja hoor, ik had weer beeld.

Dit type ontvanger met de SAR 411 F lijkt dus geen geslaagd huwelijk....

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat ik alleen niet begrijp is de volgorde van de favorietenlijst.

Ik heb de ontvanger voor radio-ontvangst en de kabelzenders beginnen keurig bij 1, 2 etc maar zodra er een satellietzender tussen zit, is dat in eens met 950 verhoogd, terwijl hij wel tussen de andere staat.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...