Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen en nieuwe zenderlijsten 21 april 2015


Sprietje

Aanbevolen berichten

@sprietje, deze waardes heb ik ook via de nieuwe scanlijst van cd binnengehaald,(automatisch op een solo2).

Zie net dat cd een nieuwe papierenlijst heeft geupload met de laatste wijzigingen.

 

Frapant is wel dat Foodnetwek hd ook niet werkt, maar discovery op dezelfde frequency wel weer, alles lijkt een beetje op de laatste problemen die er zijn geweest met de voorgaande wijzigingen die na enige tijd vanzelf oploste????

 

beats me...

 

p.s heb ook de laatste zendlijst binnengehaald van een derde party(niet nader genoemde) en deze lijst schijnt ook niet goed te werken...

aangepast door Gelders
Link naar reactie
Delen op andere sites


beats me...

 

p.s heb ook de laatste zendlijst binnengehaald van een derde party(niet nader genoemde) en deze lijst schijnt ook niet goed te werken...

manual scan

netwerk zoeken ja

wissen vooraf ja

 

indien dat op 23,5 lang duurt is dat omdat je satellite .xml nog ouderwets is, onder 22000 kun je alles wissen

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ga ik eens proberen met deze top, heb net weer mijn dreamboxedit weer aan het praten gekregen door een backup instal te doen, ik kon ook al geen update zenderlijsten uploaden naar de solo2, misschien door de testjes van Kodi en tsmedia!!!   kreeg toevallig ook een satellite.xml melding ??? dat dit niet goed stond...????

 

jaja, zolang het allemaal werkt en je geen gekke dingen doet is er niks aan de hand(bijna) maar ga je wat verder dan alleen tv kijken, moet je toch veel leren en uitproberen, maar met jullie hulp kom je er meestal wel weer uit, maar voor een echte leek is een Enigma Satbox echt niet te doen, ik zie mijn vrouw dit niet allemaal oplossen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorheen dacht ik, daar moet je vooral niet op reageren

 

ik zie mijn vrouw dit niet allemaal oplossen!!!

maar het toeval wilt dat m'n schoonzus een lijstje zelf moest aanleggen en aan de box sturen want broer is op congres

dus,

het is eigenlijk heel simpel en dat melde ze nadien ook

er zijn echter mensen die onafhankelijk van sexe of herkomst gewoon twee linke handen hebben

 

als je allemaal vouwen in je hemd strijkt neemt je vrouw dat over

als zij allemaal PC en netwerkfouten creeert dan neem jij dat weer over

het evenwicht is gewaarborgd

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...