Ga naar inhoud


Triple lnb maar geen ontvangst astra 19


Dizzylizzy

Aanbevolen berichten

Hallo,

kan iemand me hier wat info geven aub ? 

Ik heb schotelantenne met triple Lnb waarmee ik perfect 19 23 en 28 kon ontvangen.   Schotel stond op paal in de tuin.

Ik heb deze nu op dak gemonteerd (ook op een paal) maar daar stond nog een oude schotel op.   Nu kan ik alleen astra 28 capteren, maar geen 19 of 23.   Moet ik die oude schotel verwijderen ?    is niet meer verbonden maar staat pal boven deze door mij geplaatst.  

Is vastgeroest dus wel een probleem om die oude eraf te halen.    Wie weet raad ?   alle info is welkom.

 

Dank bij voorbaat,

Lieve,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Dizzylizzy

Als de schotel die al op het dak stond een Triax 64 of 78 is, dan is de triple-lnb daar gewoon op te gebruiken.
De vraag is natuurlijk of die schotel wel op de Astra 23,5 staat uitgericht. Omdat het al een oude schotel betreft, lijkt het me eerder dat die op de Astra 19,2 staat uitgericht en als die dan al zo verroest is dat je hem niet meer kunt verstellen, dan kun je die denk ik beter niet meer gebruiken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik die oude schotel verwijderen ?    is niet meer verbonden maar staat pal boven deze door mij geplaatst.  

Is vastgeroest dus wel een probleem om die oude eraf te halen.  

 

En plaats eens een of meer foto's, om te laten zien hoe het erbij hangt. Dan kunnen wij je vraag makkelijker beoordelen.

 

Bijlagen bijvoegen doe je via de knop "gebruik volledige editor", rechts onderaan.

 

groet, A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...