Ga naar inhoud


Hdd vervangen in DM8000


Loui (K)
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Misschien een lullige vraag maar kan ik een Hdd van 250gb aan de aansluiting van de DVD speler koppelen en zo de bestaande hdd 160GB intern kopieren naar die van 250GB? Ik vraag dit omdat ik dan niet alles hoeft los te draaien voorals het toch niet zou gaan. Zonde extra werk toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing
Gast Mimisiku

Ja dat kan. Het is immers een gewone SATA aansluiting. Wel heel goed op,etten dat je de correcte HDD initialiseert. Eerste is sda1, de tweede wordt sda2... Voor de zekerheid zou ik je eerste HDD even middels netwerk naar een PeeCee kopieëren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan. Het is immers een gewone SATA aansluiting. Wel heel goed op,etten dat je de correcte HDD initialiseert. Eerste is sda1, de tweede wordt sda2... Voor de zekerheid zou ik je eerste HDD even middels netwerk naar een PeeCee kopieëren...

Ja oke dat idee had ik al maar om 160 gb te kopieren naar de PC duurt wel erg lang denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ben ik met je eens Loui, maar het weegt niet af tegen 'voor altijd weg'. Het is maar hoeveel emotionele waarde de opnames hebben. Voor een gewone film van TV zal je geen hartzeer lijden, er wordt genoeg herhaald tenslotte. In mijn geval staat de van super-8 naar VHS naar DVD omgezette trouwfilm er op, een tweetal opnames van onze dochter die op TV was met de 'Bloemenstal' en mijn vrouw met twee opnames. Zou ik voor geen goud kwijt willen. Dus een hele dag kopiëren naar de NAS vind ik dan een hele kleine moeite...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...