Ga naar inhoud


Geen AppleTV bij dichtstaand modem


waveman

Aanbevolen berichten

Al vele pogingen heb ik er op zitten, maar als ik de modem(Davolink) beveilig met wachtwoord heeft iedereen in huis en alle telefoons verbinding, behalve het AppleTV kastje. Zet ik de beveiliging uit heb ik direct beeld.  Ben al eens terug geweest met het kastje, maar dat heeft niets geholpen.   Misschien weet iemand hoe de modem zo in te stellen dat ik en beveiligd ben en beeld heb ?   bvb dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt hem ook bekabelt aan sluiten ,heb in de buurt geen internet kabel

liggen,dan zou je het ook met een home plug kunnen doen

 

Het zou nog kunnen dat de Davolink modem niet computable is met apple

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord satencom, helaas zit er een verdieping tussen de modem en het eerder genoemde kastje.

Nog niet eens zo'n gek idee dat hij niet compatible zou zijn, echter.....zonder codering wordt hij gewoon door ge geven via de Davolink met netjes op het scherm IP adres enz.   Wellicht is het de moeite waard(lees proberen) om een minder sterke codering te gebruiken, want momenteel sta ik open  :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de beide apparaten hardwarematig wel compatibel zijn maar dat de Apple TV niet elke Authenticatie Methode ondersteund.

 

Kijk maar wat jij nu op jouw modem als Authenticatie Methode gebruikt en zoek dan maar in de specificaties of Fora welke de Apple -TV ondersteund.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Erik,

 

Graag antwoord ik hier op, mijn vorige wachtwoord zaten veel vraagtekens en hoofd letters in.  Tezaam met m'n apple  ipad, iphone en het Apple tv kastje(hetzelfde wachtwoord) getest...... ipad en iphone geen probleem, Apple TV geen toegang !   De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...