Ga naar inhoud


Wie gebruikt wat met kodi?


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf diverse usb sticks waar ik diverse systemen op heb draaien.

Ik heb standaard openelec 5.08 nog draaien, versie 6 draait nog te veel met schoonheidsfoutjes vind ik.

 

Gisteren kwam ik deze custom build tegen tegen, ziet er bijna hetzelfde uit als netflix., Leuke image, maar is een paar dagen oud, dus moet nog wat aan gewerkt worden.

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die kodiflix nog wat verder getest, maar die is helemaal voor de amerikaanse markt uitgebracht, ondertiteling word bijna niet gevonden door opensubtitels, blijkbaar hele andere streams dan hier, een handmatige zoek opdracht levert dan wel resultaat, maar dat is niet de bedoeling.

Had wel wat eigen brouwsels die draaien eigenlijk wel alles.

Het ziet er niet zo gelikt uit als ditistv, maar het werkt.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...