Ga naar inhoud

BH3.0.3 Kodi 16.1 jarvis ondertiteling

twdehaan
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Uiteindelijk overgegaan van vti naar BH image 3.0.3. op mijn vu+solo4k. Kodi 16.1 functioneert nu beter maar krijg nog steeds geen ondertitels bij tvshows /movies

Wel alles ingesteld: addons providers gekozen, bij video deze op standaard ingesteld. Mediaplayer2 0.62 gedownload en geinstalleerd. Maar krijg op geen mogelijkheid ondertiteling te zien. Lijkt erop dat Kodi ze niet download (op PC kreeg je een keuzescherm).

Geen idee waar ik het moet zoeken. Kan iemand mij ook helpen aan info om te constateren dat kodi daadwerkelijk mediaplayer2 gebruikt?

Ben benieuwd of nog meerdere leden dit probleem hebben.

Groeten, 

Theo

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door all4sat
      Ik heb hier een totaal blanke mag 420 en zou er graag kodi op zetten, iemand een idee hoe dat moet? En is er ook de canaal digitaal app op te krijgen?
      Met de summiere handleiding die erbij zit ben je niks!
    • Door Lateron
      Ik weet dat dit de "verkeerde" forum is, maar..., kan iemand mij wegwijs maken in het gebruik van Kanalenlijst Hans of een Vu+ Solo 4k box met Blackhole 3.0.8c image? Ik kan geen ondersteuning vinden op internet. Misschien heeft iemand ervaring hiermee?

Kanalenlijst Hans heeft veel kanalen en Streams. De kanalen werken goed maar alle streams geven mij een crash. Zodra ik een stream bouquet aan klikt crasht de Vu+ ontvanger.
    • Door Loek3000
      We weten dat we sources kunnen toevoegen met Kodi, dit gaat via een AB een beetje omslachtig... Weet iemand het pad naar de file waar die sources worden bewaard? Dat maakt het namelijk een stuk makkelijker.
    • Door Loek3000
      Ik heb hem, de Mutant HD51 en ik ben er zeer tevreden over! Razendsnel en tot nu toe nog geen vastloper gehad, OpenATV geïnstalleerd en ook deze bevalt me zeer

Maar nu.....

* SBnzbd heb ik geactiveerd alleen waar moet ik de instellingen aanpassen?
      * Kodi, ik heb deze geinstalleerd want hij stond gewoon tussen de addons, maar welke resources kan ik toevoegen (die gratis zijn)
      * IPTV ben ik al een aantal tegen gekomen, maar ik zou het liefst zoveel mogelijk willen hebben

en wat zijn nog leuke toevoegingen bij de add-ons / extentions?

- Even ter verduidelijking, ik vraag geen illegaal spul of verwijzingen
    • Door Fons185
      Ik loop tegen een probleem aan met het installeren van een Titanium Kodi build over Kodi 17.1 heen.
      Ik gebruik hiervoor de volgende handleiding:
      http://whyingo.org/how-to-install-titanium-build-kodi-17-1-krypton/

Het betreft dus niet de installatie van Kodi, maar een build over Kodi heen, waarmee een keur aan video en audio add-ons toegevoegd worden en Kodi wordt voorzien van een mooi jasje.

Het downloaden van de build gaat prima, maar bij de installatie krijg ik de melding dat er te weinig ruimte beschikbaar is en wordt de installatie afgebroken. Het zogenaamde emulated storage (/storage/emulated/0) wat blijkbaar 895 MB groot is, is volledig opgebruikt (zie bijlage). Voor download/installatie van deze build was er slechts +/- 170 MB van deze storage in gebruik. 

Is er iemand met dezelfde ervaring of bereid deze build te installeren om te kijken of hij tegen hetzelfde aanloopt.
      Uiteraard zijn alle adviezen van harte welkom, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Groeten,
      Fons

• Door fred44nl
      hallo,
      een moderne TV heeft meerdere systemen om aangeboden audio/video weer te geven.
      dat geldt bijv. ook voor het streamen via Plex.
      mijn TV kan hierbij goed overweg met AVC-video en ACC/AC3-audio.
      zodra dat hoger wordt, bijv. HEVC of E-AC3, dan moet de server transcoderen.
      maar waar vind ik van nieuwe TV's de maximale AV-specs t.b.v. streamen ??
      op de sites van LG of Samsung is dat niet te vinden.
      op een emailtje met deze vraag wordt niet gereageerd.
      kortom, wie heeft hier een antwoord op  
    • Door MrDish
      Hallo Leden ,

ik heb een vraag:
      mijn zoon van 14 speelde FIFA 14 ,en nu krijgt hij code :CE-34878-0.
      op internet opgezocht ,en een back-up gemaakt ,en nog krijgt hij tijdens het spel,
      de code te zien.
      wat nu te doen.
      moet ik FIFA 14 er af gooien en opnieuw installeren of wat.

Mvg
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.