Ga naar inhoud


OpenATV Kodi path?


Loek3000

Aanbevolen berichten


Kodi draait voor geen meter met openatv, andere images weet ik niet, niet getest

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet dat iedereen zo nodig Kodi op een STB móet hebben. Daar zijn die bakken helemaal niet voor bedoeld. Kodi doe je op een Multimedia Speler. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de PC doet Kodi er ook een eeuwigheid over om af te sluiten, helemaal als je er plugins of add-ons hebt geïnstalleerd en inderdaad, zie de meerwaarde er niet meer van in, wel jammer want op zich vind ik het een mooi platform om media af te spelen

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai OpenELEC op een Atom PC. Daarnaast een groot aantal plugins van TV addons. Ik stream alle films en series en dat gaat als een speer. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de pc en op diverse android apparaten die ik hier heb, sluit kodi gewoon snel af, ook op mijn W10 pc

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...