Ga naar inhoud


Digitale bijgeluid op analoge audio uitgang.


TEUNISSEN76

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe amiko hd8150.

 

software 2.2.20

 

Probleem:

Op de analoge audio uitgang (via scartplug dus) heb ik digitaal gerommel op de achtergrond.

Als ik een via usb een film afspeel hoor ik zelfs de digitale pakketjes langs komen! (zowel ps als ts formaat)

Natuurlijk heb ik ook andere kabels geprobeerd ,en extra massa doorverbindingen uitgeprobeerd zonder succes.

Op mijn tv (via hdmi) is alles goed.

 

als dit consept is moeten er meer mensen dit herkennen......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb om dat even uit te sluiten mijn test scratcabel gebruikt (scart naar 6 cinch pluggen), en daarmee bleef het probleem helaas.

Nb: bij mijn (nagenoeg de zelfde ontvange) sab titan 1 had ik dat probleem niet.

 

Ik heb nog wel een algemene extra vraag: kan het dat de ene ontanger meer geheugen gebruikt bij een opname???

Mijn oude verbruikte gemiddeld 3 gb per ps opname, en deze gemiddeld 5 gb! ps.

Dit zijn sd kanelen waar ik het over heb, en ik weet dat een opname in ts meer verbruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is beter om een nieuw topic te openen vanwege je geheugenopslag probleem...dan lezen meer users over je probleem.

 

Vanwege je audio probleem zou ik je adviseren om het geluidsvolume op je nieuwe ontvanger zo hoog mogelijk te zetten: tussen 80-90% of nog hoger. En dan het volume met je TV te regelen. Over het algemeen is hier de oorzaak van het slechte S/N niveau te vinden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die converterkabels zijn zo mogelijk nog beroerder dan een SCART naar SCART kabel. Als het met een echte goede kabel niet verbeterd zit het in de ontvanger. Je zou de SCART plug kunnen modificeren door een paar tantaaltjes (1 picoFarat is vaak voldoende) tussen de aarde en de signaal pennen te prikken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...