Ga naar inhoud


Achterkant TV


moonchild

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, de Panasonic OLED, bekleed met leer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://www.google.de/search?q=panasonic+oled&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwil2IvX7InLAhWFXA8KHdYAB1kQ_AUICCgC&biw=1920&bih=968#tbm=isch&q=panasonic+oled+cz950

 

Formaat is iets groter, bij 32" heeft een 4k tv alleen zin bij een kijkafstand tussen 1 meter en 1,30 meter kijkafstand

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kijkafstand vanuit mijn kijkzetel is inderdaad 1.2 m. Huidige monitor is deze http://www.anandtech.com/show/2204/11

 

De Pana lijkt me toch iets meer geschikt om tegen een muur te plaatsen, maar wel jammer voor het design van de achterkant dat dan niet zichtbaar is.

 

Op de diverse sites zijn afbeeldingen van de achterkanten van tv´s nauwelijks te vinden. Als je er eentje vindt dan blijkt ook gelijk waarom. Wat een ongelooflijk gebrek aan gevoel voor good design. Taiwos, Koreos en Jappen ga je diep schamen....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zag vanavond de achterkant van een LG UHD OLED scherm.

Die is ook acceptabel om te zien, maar de voorkant is werkelijk subliem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

De Pana lijkt me toch iets meer geschikt om tegen een muur te plaatsen, maar wel jammer voor het design van de achterkant dat dan niet zichtbaar is.

 

Nou, ik keeg aan de achterkant helemaal geen beeld, ondanks een vrij grote schotel en talloze pogingen. Heb de TV toen maar weer omgedraaid en inderdaad: meteen beeld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vanavond de achterkant van een LG UHD OLED scherm.

Die is ook acceptabel om te zien, maar de voorkant is werkelijk subliem.

 

Ik heb de Lg 65ef950v Oled en de achterkant is ook mooi geribbeld wit,maar inderdaad voorkant van de scherm iseen plaatje, het beeld is super met kalibratie(alhoewel het beeld standaard er ook goed uit ziet)

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...