Ga naar inhoud


Wat is dit voor schotel?


Leeuwarder78

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht op Astro en niks gevonden.

Maar weet dat Astro ook kabelTV installatiemateriaal levert

Deze wok is 121cm.

Ben ook wel benieuwd hoe LNB bevestigd moet worden.

 

MVG Tiedo

post-101084-0-30357000-1468447442_thumb.jpg

post-101084-0-56726800-1468447448_thumb.jpg

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dankjewel satkijker!!

Ik had dit zien staan op een verkoopsite en ga vrijdag ff kijken.

Als ie netjes is en geen vervormd schotelblad heeft ga ik onderhandelen.

Lijkt mij iets in de trand van kathrein,kan het mis hebben.

Is de bedoeling deze draai baar op te stellen hier op het dak naast de GSO(alleen voor mezelf)

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dan mag je wel eerst vragen of je zelf een schotel mag bijplaatsen. Meestal is dat na een GSO installatie namelijk verboden door de VVE.... Kunnen ze behoorlijk moeilijk over doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Leeuwarder

Ja dit is een Kathrein CAS 120.
Deze behoort tot de allerbeste schotels die er bestaan.
Zoals je misschien weet ontvangt een lnb in het midden van de schotel 10dB meer signaal dan van de buitenrand. Daar hebben ze bij Kathrein heel goed rekening mee gehouden. De vier bevestigingsbouten van de schotel zitten bij geen enkel ander merk zo ver uit het midden als bij deze Kathrein CAS 120 zodat het signaal zo min mogelijk gestoord wordt door oneffenheden en eventuele vervorming van de schotel door het aantrekken van de bouten.

Hier meer info over de Kathrein CAS 120.
https://www.kathrein.de/fileadmin/media/produkte/imports/sat/anwendungsHinweise/9362079a.pdf
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt net alsof er links naast het woord Astra een deukje zit.

Indien dat inderdaad het geval is, kan je de schotel bij het oud-ijzer leggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen ik ben weer op de hoogte.

@Cees Ik had ook al zo'n vermoeden en ga het vrijdag zien en anders laat ik hem mooi staan

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb gekeken en er zat inderdaad een deuk in dus mooi laten staan.

Is wel een hele mooie degelijke schotel maar helaas.

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zonde van zo een schotel, ik was er al bang voor, bij het bekijken van de foto.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt jammer cees!

Denk dat de meeste mensen niet weten dat door een deuk de schotel onbruikbaar is.

En er werd nog 100 euro voor gevraagd

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nieuwprijs vanaf € 400 en hoger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste Leeuwarder

 

Ja dit is een Kathrein CAS 120.

Deze behoort tot de allerbeste schotels die er bestaan.

 

 

Lezen Sjaak!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...