Ga naar inhoud


Edision Proton LED (fta) reageert niet meer en hakkelt


dragoamn

Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken heb ik een Edision Proton LED, die vanaf de eerste dag soms niet meer reageert op de afstandsbediening. Als ik de receiver even uit zet (stroom eraf) en weer aan, reageert hij weer. Gisteren hakkelde ineens het geluid (het leek te worden versneld), het beeld bleef goed, en daarna deed de afstandsbediening het niet meer. Ook dat kon ik toen oplossen door de stroom er even af te halen. Ik heb nieuwe batterijen in de afstandsbediening geplaatst, maar dat helpt niet.

 

Komt dit gedrag iemand hier bekend voor? Wat kan de oorzaak zijn? Is er iets aan  te doen?

 

Ik overweeg het product terug te sturen naar de leverancier, maar dan zit ik misschien heel lang zonder ontvanger.

 

Graag jullie mening & advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zit er nog garantie op,dan zou ik hem gewoon op sturen

 

wat van firmware zit er op,deze  1.1.73 vom 13.01.2015

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garantie zit er nog bijna 2 jaar op :)  maar als je zo'n kastje opstuurt, ben je het zeker een week kwijt. Waarschijnlijk veel langer als de leverancier het probleem niet kan reproduceren.

 

Voorlopig heb ik de firmware geactualiseerd van een versie uit maart 2016 naar de allerlaatste versie, april 2016. Even kijken of dat iets uitmaakt.

 

Ondertussen zoek ik nog een tweede HD FTA-ontvanger voor een andere plek in huis. Iets kleins en simpels, een VU+ Zero of zo.

 

Bedankt voor de hulp!

 

Zit er nog garantie op,dan zou ik hem gewoon op sturen

 

wat van firmware zit er op,deze  1.1.73 vom 13.01.2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...