Ga naar inhoud


Boot logo openpli 4.0


FCU

Aanbevolen berichten


Die wordt geïnstalleerd bij de automatische update. Zat 23 september al in de update geloof ik. OpenPli is beschikbaar vanaf www.openpli.org. Als je dit logo niet hebt, dan heb je waarschijnlijk óf geen Openpli of een knock-off. Het losse bestand wordt nooit verstuurd vanwege licentie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De images voor de DM800SE V1 kun je nog steeds downloaden hoor.... Voor de V2 is er nooit een officiele OpenPli geweest! Wel wordt door MastaG en Japhar een OpenPli 4.0 geleverd gebaseerd op de officiële OpenPli repository.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou bij OpenPli kunnen vragen of de nightly build wél het bootlogo bevat.... Anders een geval van jammer... Support van Dreamboxen is al lang geleden aangekondigd dat dit zou stoppen. Gelukkig is OpenPli zeker niet heilig dus je kunt gerust eens kijken naar een andere firmware. Of beter nog: een nieuwe box kopen die wél OpenPli ondersteunt.. Waarom blijven hangen op een 405 Mhz box als je voor €100-€130 een 751 Mhz box kunt kopen. Voor €169 heb je zelf een 1300 Mhz box...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb V1 als ik op software update klik krijg ik geen update beschikbaar.

is hij origineel?

en welk bootlogo heb je nu trouwens

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou bij OpenPli kunnen vragen of de nightly build wél het bootlogo bevat.... Anders een geval van jammer... Support van Dreamboxen is al lang geleden aangekondigd dat dit zou stoppen. Gelukkig is OpenPli zeker niet heilig dus je kunt gerust eens kijken naar een andere firmware. Of beter nog: een nieuwe box kopen die wél OpenPli ondersteunt.. Waarom blijven hangen op een 405 Mhz box als je voor €100-€130 een 751 Mhz box kunt kopen. Voor €169 heb je zelf een 1300 Mhz box...

 

welke heeft 1300 Mhz ?

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand het nieuwe bootlogo van openpli 4.0?

 

Alvast bedankt:)

dit is de nieuwste 

post-41606-0-70599300-1475242591_thumb.jpg

bootlogo herfst2016pli.rar

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...