Ga naar inhoud


verandering afspelen p.p.s


Gast peterp

Aanbevolen berichten

De beste beveiliging ben je toch zelf. Goed nadenken waar je op klikt en zeker als je email van onbekende bron krijgt. Scanners e.d. zijn niet meer dan hulpmiddelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@peterp

Wel afvragen of de site die Muppet voorstelt wel veilig is en zelf een topic beginnen over je eigen door ransomware aangevallen PC.. Respect! Als je die veilige instelling zou hebben had je nu niet met de gebakken peren gezeten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zo ver ik tussen de bedrijven door tijd had even gezocht naar sites die info konden geven voor het terug zetten van aesir naar pps en kan hier niet echt uitkomen ,ben ook voorzichtig geworden.de site waar muppet mij naar verwees geeft ook geen oplossing. ik vermoed dat die bestanden ook niet meer terug te zetten zijn,zal wel proberen de site op te zoeken die mimisiku hierboven schreef ja ik begrijp het ,het is altijd : MOSTERD NA DE MAALTIJD maar beter laat dan nooit  mimisiku !!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mening deel ik absoluut niet! Zeker in uw geval bent u door onachtzaamheid/onwetendheid belangrijke zaken gewoon kwijt. Dus zeker geen geval van beter laat dan nooit! Het kwaad is immers al geschied. Zeker als je praat over de hobby. Geen backup of niks... Geen goede zaak hoe je het ook bekijkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ppsjes waren dia slide shows over allerlei landen(vacantie) en andere grappige korte filmpjes dus echt geen belangrijke dingen ,ik weet dat ik fouten hebt gemaakt, maar van wat ik eventueel kwijt ben ga ik niet failliet aan, oke jammer het kwaad is inderdaad gebeurd en zal zeker aan back-ups gaan doen en mijn maatregelen gaan nemen voor een eventuele volgende aanval ,mijn gezegde is in elk geval  een fout maken is erg maar het is erger als je van je fouten niet leert.in mijn geval waren het geen zakelijke bestanden die weg zijn. maar blijf (op een veilige manier) zoeken hoe de aesir weer omgezet kunnen worden naar p.p.s (Power.Point.Slideshow)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...