Ga naar inhoud


ondertiteling aanpassen met openATV


FtoA

Aanbevolen berichten

Hoi Satmaat, wederom bedankt voor je hulp!

 

Ik zie dat de laatste bewerking van O-ATV voor Xtrend 8000 op 01.02.2015 werd uitgevoerd.

 

Ik heb geen idee wat al die bewerkingen inhouden en of ze verschillen per merk en model.

 

Kan het zijn dat wat jij toont in genoemde versie voor de ET8000 niet bestaat?

 

Ik heb openATV5.3 op mijn box en die is voor alle openATV ondersteunde boxen met hetzelfde ondertitel menu instelscherm.

Als jij een oudere versie van openATV gebruikt, weet ik niet of het uitgebreid ondertitel menu daar identiek is.

 

Oude versies van openATV (ouder dan 5.3), worden niet meer ondersteund.

Je moet een versie vanaf 5.3 installeren om updates te kunnen ontvangen.

 

openATV5.3 voor et8000 kan je hier, op hun download server vinden:  http://images.mynonpublic.com/openatv/5.3/index.php?open=et8000

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet dan wel rekening houden dat je meer inspanningen gaat moeten doen om een CD of TVVL kaart aan de praat te krijgen met een softcam zoals oscam.

 

Bij PLI kun je die gewoon downloaden vanuit de feed, bij openatv moeten er eerst nog andere zaken geïnstalleerd worden ( of dit zou nu al weer gewijzigd moeten zijn)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat je met een softcam tegelijk kunt opnemen en tegelijk kijken naar een andere zender.

Gebruik je geen softcam, maar een CI module als kaartlezer ben je beperkt tot het decoderen van de zenders in een stream.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je met een softcam tegelijk kunt opnemen en tegelijk kijken naar een andere zender.

Gebruik je geen softcam, maar een CI module als kaartlezer ben je beperkt tot het decoderen van de zenders in een stream.

Is een sofcam software of hardware?

Kun je met een softcam  naar BBC2 kijken en tegelijkertijd BBC4 opnemen, (binnen 1 transponder heet dat geloof ik) als je maar 1 dvb-s2 tuner hebt?

Of juist naar BBC4 kijken en E4 opnemen, een andere transponder?

 

Als wij alleen FTA kijken waarvoor hebben we dan een CI module nodig?

aangepast door FtoA
Link naar reactie
Delen op andere sites

Softcam is software.

CI module is hardware.

Voor de genoemde zenders is geen softcam of CI module nodig omdat die ongecodeerd zijn.

Als je maar één tuner hebt kan je inderdaad alleen opnemen en kijken tegelijk binnen één transponder.

Voor FTA is geen CI module (of softcam) nodig.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...