Ga naar inhoud


Geen ontvangst bij opstarten ontvanger


wieckbud

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem met mijn VU+Duo met openpli en duolnb(19,2/23,5)

Als ik 's morgens de ontvanger opstart heb ik geen signaal op Ned1 en nog een paar zenders. Ook is het signaal op de andere zenders dan maar 10.6.

Na een aantal minuten krijg ik wel beeld op Ned1 en de andere zenders en stijgt het signaal naar 11.3 of hoger

Heeft iemand enig idee waar het probleem kan zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mmm, slecht signaal op HD-zenders en dat wellicht afhankelijk van de temperatuur binnen de box (als dat het verschil is tussen net opgestart of niet)?

Bij de VU DUO zou dat het C848 condensatorprobleem kunnen zijn.

Zie (bijvoorbeeld): https://www.sat4all....st-hd-opgelost/

 

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

... en dan moet je natuurlijk ook aangeven in welke omgeving je woont!

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...