Ga naar inhoud


Triple LNB quad


Mylan1999

Aanbevolen berichten

Beste mede-forumleden

 

binnenkort verhuizen wij, en misschien blijft onze 64 cm Triax schotel hier hangen. In dat geval zou ik bij ons nieuwe huis een 78 cm Triax willen hangen. Nu is mijn vraag: past een duo LNB van TVV of een triple LNB van TVV hier probleemloos op? Ik dacht hier eens gelezen te hebben van wel, maar ben niet zeker.

Ik heb het vermoeden dat onze huidige duo LNB zal meegaan, zag zojuist dat een triple LNB van TVV zo'n € 99 moet kosten...

 

Alvast bedankt

Mylan

Link naar reactie
Delen op andere sites


deze is goed voor een 78 cm 

triple LNB

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of een duo lnb voor 78 cm schotel aanschaffen

Inverto Duo quad ...... 78 - 88 cm. schotel

Type: IDLB-QUDM21-MNO43-8PP Deze lnb is geschikt voor de ontvangst van Astra 1 en Astra 3. 4 aansluitpunten. 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TS zoekt een tripple LNB, hij zal ook Astra 2 willen ontvangen.

 

Jullie vergeten de belangrijkste vraag, in welke regio komt de nieuwe schotel te hangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit schrijft Mylan1999

Ik heb het vermoeden dat onze huidige duo LNB zal meegaan

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, Astra 2 ontvangen is niet persé nodig, zou gewoon leuk meegenomen zijn eigenlijk. Schotel komt in de gemeente Linter te hangen.

 

Mijn idee was om zo'n triple te kopen als we dan toch verhuizen, om dan de schotelinstallatie in ons huidige huis te laten aangezien we het gaan verhuren. Maar een triple is nogal prijzig dus ik vrees dat het een duo zal worden.

aangepast door Mylan1999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...