Ga naar inhoud


Hoe richt ik mijn schotel uit in Spanje.


Sanyu

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat enorm aardig van je. Maar ik kom er niet langs plus dat ik de 1.30mtr. niet kwijt kan. Mijn schotel op het dak is een 85cm dacht ik, maar die doet het dus niet meer. Foutmelding is draadbreuk. In Frankrijk is er een monteur bij geweest maar die had alleen verstand van verzekeren. We hebben een reis met veel pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sanyu

Als je geen zin hebt om een grotere schotel mee te nemen tijdens vakantie om in de Algarve een goede ontvangst te hebben voor de Nederlandse zenders op de Astra 23,5, koop dan een EISS met B&R 65cm schotel.

Het geheim van deze bescheiden schotel is dat er een elevatieinstelling op zit die met een planetair tandwielstelsel werkt en heel precies is in te stellen en een schotel die een extreem zuivere parabolische vorm heeft. Ook staat de lnb excact in het brandpunt van de offsetschotel, iets wat er bij veel andere schotels er nogal eens aan mankeerd.
De ontwerper van deze schotel is afgelopen voorjaar meegereisd met de groepsreizen 'Winterzon' van de reisorganisatie ACSI naar de Algarve in Portugal omdat veel Nederlanders die meereden problemen verwachtte met de ontvangst van de Nederlandse zenders.

Dat bleek inderdaad geen overbodige luxe want velen hadden inderdaad problemen met de ontvangst van de Astra 23,5.
De EISS-schotel loste deze problemen op.
 

Folder_EISS_universeel.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...