Ga naar inhoud


platte doorvoer vensterkabel


Gast

Aanbevolen berichten

Je moet mij niet geloven en denken, dat ik jullie een broodje aap vertel.

Maar een jaar of 5 geleden bij een blikseminslag de lnb kapot. Na vervanging lnb, was er 1 van de 4 kabels die het disecq niet doorgaf. Het vervangen van 20 meter coax verhielp het probleem.

Beetje top offic, maar ik wilde reageren, dat het wel kan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus niet de raamdoorvoer.

Nee, bij mijn ouders gewoon gaten door de muren.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een andere plaats, moest ik bij die persoon tot conclusie komen, dat merkwaardig genoeg de disecq signalen er niet meer doorgingen.

 

Teletekst nog wel? :crazy:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...