Ga naar inhoud


Zouden de kosten naar beneden kunnen als geregistreerd wordt waar ..............


Miauw

Aanbevolen berichten

Ok Ceesv,

 

Ik begrijp het.

Bedankt voor de uitleg.

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al zouden het Japanse zenders zijn, bij een openbare weergave zal Buma/Stemra uit naam van de componist en beroeps muzikanten een vergoeding vragen.

 

Wanneer jij een band uitnodigt om live bij jou te spelen zal het je duidelijk zijn dat je die band geld verschuldigd bent.

Wanneer jij hun muziek van een opname afspeelt ben je ze net zo goed geld schuldig.

 

Dat ligt er aan hoe je het afspreekt.

 

Men kan het via de band regelen, dan zal men een hoger bedrag betalen, maar wanneer men zelf een opname afspeelt in bijvoorbeeld een zaal(tje), dan is de verantwoordelijke de afspelende partij, dat hoeft niet de zaalverhuurder te zijn, maar het kan wel als het zo afgesproken wordt.

 

Een drive-in kan de kosten bij de prijs berekenen, maar dat ligt aan het contract. Een zaalverhuurder die vaste apparatuur laat gebruiken is zelf verantwoordelijk, dus dan gaat de zaalprijs omhoog.

 

Portable is draagbaar, dus geen grote installaties die niet door 1 persoon te dragen zijn.

 

Er zit op alles wat portable is een uitzondering in Nederland, want daar zitten nooit kosten aan.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me een idee, maar of die haalbaar is? Als een gezin inwoner, zou ik de ontvanger moeten uitzetten als ik naar de wc moet om het maximale eruit te halen. wat als je vergeten bent na het kijken je ontvanger uit te zetten?En wat, dat gebeurt in België, als het Internet het niet doet.

En de criminelen zouden hier ook aan verdienen, want zei zouden wel weer iets op de markt brengen, die de registratie vervalst.

Bij telefoon abonnementen heb je ook belminuten bundels en flat free abonnementen. Van mij is het dit laatste, omdat je dan niet gedurig op je uurwerk moet kijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...