Ga naar inhoud


Giveaway: Xiaomi Mi TV (4K Android TV box) - WINNAAR BEKEND


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Deelname is nu gesloten. Alle ongeldige posts worden nu verwijderd en over enkele minuten wordt de winnaar bekend gemaakt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Random.org gaf ons pagina 3 van 4 (10 posts per pagina), post 1.

 

oneones is de winnaar! Gefeliciteerd!

 

De winnaar heeft 24 uur de tijd om zich te melden in dit topic en mij vervolgens een PM te sturen met het adres waar Gearbest de Xiami Mi TV naar toe mag sturen.

 


 

Ter info, om discussie te voorkomen:

 

Er waren diverse leden die zich niet aan de voorwaarden hadden gehouden. Die posts zijn verwijderd. De meest voorkomende reden was het niet vernoemen van de product naam, maar alleen een URL. Dat staat duidelijk in de regels, dus dan val je af.

 

Verder was er 1 lid dat in dit topic vroeg waarom de prijs nog niet bekend was gemaakt. In de regels stond duidelijk dat je maar 1x in dit topic mag posten, anders is deelname ongeldig. De eerste keer wilde ik nog door de vingers zien, omdat ik door privé omstandigheden inderdaad een stuk langer moest wachten met de prijsuitreiking, maar daarna postte hij nogmaals een bericht en toen was het wel klaar.

 

Tot slot was er nog een lid dat nadat ik bekend had gemaakt dat de uitreiking tot vandaag op zich zou laten wachten, een hoop stennis begon te maken in dit topic en in off-topic. Omdat hij het niet eerlijk vond dat hij nu minder kans had, heb ik zijn deelname op basis van de '1x posten regel' maar verwijderd. Ik had een goede reden (in de privésfeer) om niet op tijd te zijn en als je dan toch perse wilt zeurpieten, kan je mij ook gewoon een berichtje sturen in plaats van het openbaar zeurpieten over een verloting waar je gratis aan mee kunt doen. Nu heb je het voor jezelf verziekt.

 

Iemand maakte nog een opmerking over dat pagina 3, post 1 niet op oneones uitkomt. Bij mij wel, want ik heb mijn pagina instelling op 10 posts per pagina staan ;)

aangepast door Michel
pagina toelichting

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat aan de winnaar zou ik zo zeggen.

Doe zo verder Michel en Gearbest.

 

Wil ook wel eens winnen :-)

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tja, lastig he regels. Als ik jou en anderen wel mee had laten doen, had ik hoopjes commentaar gekregen van deelnemers die zich vanwege een verminderde kans op winnen achtergesteld voelen.
 
Er was een hele simpele en duidelijke instructie:
 

Wat moet ik er voor doen?
Bezoek de website van de sponsor: www.gearbest.com zoek naar een product dat jij graag zou willen bezitten.
Kopieer de volledige naam van het product en de volledige URL (link) van het product in je reactie op deze giveaway en leg kort uit waarom je dat product zo gaaf vindt!


Je zou ook kunnen zeggen: 'De volgende keer let ik beter op'.
 
Je doet nu net alsof het onze fout is dat jij niet leest.  :P

 

Dit bewijst maar weer eens dat je het nooit goed kunt doen. De volgende keer houd ik die spullen zelf wel ;)
 
Mvg,
 
Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima actie van sat4all en de online winkel. Wil ze niet de kost geven die de actie op touw zetten en waar de "prijzen" door de organisatie achtergehouden worden en in euro's omgezet worden.

 

Ik heb niet meegedaan om die te verloten mediaspeler maar puur uit nieuwsgierigheid naar wat ze zoal aanboden en kwam ik per toeval ook van die gave 3d laser cutters tegen. Had ik niet verwacht en was daardoor aangenaam verrast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...