Ga naar inhoud


Giveaway van sponsor GearBest (WINNAARS BEKEND)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Helaas pindakaas.

 

De twee nieuwe winnaars zijn:

 

Pagina 3, post 11

2e prijs: Pionewbie  (Mi Mi band 2)

 

pagina 1, post 13

3e prijs: Blizzard  (Bluetooth Fidget Spinner)

 

Blizzard en Pionewbee, graag binnen 48 uur het adres anders moet ik nogmaals loten ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het is mooi geweest voor Blizzard.

 

HappyLlama als jij m wilt, is de spinner voor jou!

 

Graag het adres waar we hem naartoe mogen sturen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als ook de derde winnaar vandaag niet reageert denk ik dat mijn zoontje m wel wil hebben. :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb intussen de gewonnen Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS iets meer als een week in huis.

Hij ziet er goed uit en zit lekker om de pols. Het display is klein, maar erg duidelijk.

De stappenteller en hartslagmeter werken prima. Goede aansporing eens wat meer te bewegen.  ;)

De software voor de mobiele telefoon is uitgebreid en duidelijk in het gebruik.

Ik ben er blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen ook deze ontvangen : Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera

http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_615275.html?wid=21&lkid=10781799

 

Een degelijk wifi cameraatje , maar werkt prima en in HD.

Wel flink wat moeten uitzoeken om deze camera te laten werken op mijn smartphone , handleiding is enkel in het Chinees , spijtig genoeg niets meegeleverd in een andere taal (Engels was voldoende geweest).

Via de bluetooth verbinding vind de smartphone snel de camera . Prima opnamen in HD en eveneens de mogelijkheid tot het nemen van snapshots.

Leuk toestelletje met vele mogelijkheden , opname van kleine vergaderingen bvb , en vooral als bewakingscamera doet hij het prima.
Vooral op wifi bereik heeft dit toestel me enorm verrast . Met camera als bewaking geplaatst bij de voordeur heb je overal in huis prima , vlotte en ononderbroken verbinding . Zelfs tot in de tuin op 50 meter afstand.

Goede prijs/kwaliteit product .

 

Nadelen :

 

Lange verzendingstijd : reken een 4 à 5 dagen tot het pakket wordt afgeleverd.

De meegeleverde adapter en het cameraatje komen al gauw snel heel warm.

 

Ben er toch tevreden mee.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...