Ga naar inhoud


triple lnb quad defect


mcmanes

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei Sprietje:

Wat wil je zeggen Roman?

Ik verwijs naar het bericht #12 van RimaNTSS waarin hij spreekt over "gerechten" . Ik vermoed dat hij de vertaling heeft gezocht (Google Translate ? ) van "dish"  en daarbij bij "gerechten" is uit gekomen maar eigenlijk "schotel" bedoeld en ik wil hem daarop attent maken. Het is helemaal niet mijn bedoeling hem daarmee te beledigen enkel hem bij de Nederlandse taal te helpen.

Verder stel ik zijn bijdragen zeer sterk op prijs omdat hij  een uitgebreide technische kennis bezit. Het kost het ons soms een beetje moeite om te begrijpen wat hij precies bedoelt omdat het Nederlands niet zijn moedertaal is. In dit specifieke geval vond ik het toch wel erg lachwekkend, daarom mijn reactie.

 

Groetjes,

Roman

 

Ik zie juist dat RimaNTSS ook juist gereageerd heeft :D

aangepast door ROMAN
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

De xtrend eindelijk weer aan de praat gekregen.

 

Veel gelezen over cccam en oscam.

Ik dacht dat hoef ik niet, geen behoefte aan cardsharing enz.

Ik heb gewoon twee canal digitaal kaarten, voor twee tuners.

 

Uiteindelijk toch maar oscam geinstalleerd, voor de zekerheid.

En voila, alles werkte weer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ROMAN

RimaNTSS kijkt helemaal niet op Google translate hoe hij zijn woorden moet vertalen. Hij laat zijn bericht gewoon door Google Translate vertalen en welke taal je ook neemt, een schotel wordt standaard door gerecht vertaald. Dat is het armzalige van Google Translate. Gewoon een zielige vertaling.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laten we hier de bijdragen van Rima NTTS niet op de grammatica beoordelen maar op de inhoud.

De moeite die hij zich als niet Nederlander  geeft om hier over zijn ervaringen te berichten zijn lovenswaardig

 

Dank je wel voor je bijdragen!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het al knap dat hij met de Google vertaling iets snapt wat hierop dit forum geschreven wordt want zijn taal is dacht ik Russisch of wat daar dicht tegenaan zit. Blijkbaar worden hier op dit forum af en toe toch interessante dingen geschreven want er zijn meer buitenlandse fora met veel vakkennis.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Gemeenschappelijke mensen, ik voel me niet beledigd, dat het klinkt als leuk! Google is natuurlijk schuldig als ze geen idee hoe hebben te behoorlijk vertalen SAT-gerelateerde termen. Engels is niet mijn moedertaal als goed, en als iemand probeert te vertalen mijn gebroken Engels naar goed Nederlands kunnen ze grappige tekst aan het einde. BTW als sommigen van u problemen van de vertaling uit het Russisch naar het Engels of vanuit Latvian to English hebben kan ik helpen want ik vrij vloeiend in die talen ben. Bedankt voor het begrip.
aangepast door RimaNTSS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...