Ga naar inhoud


nieuwe soundbar wat is een goede optie?


chez

Aanbevolen berichten

Vriendelijke medeleden,

 

Ik zoek een soundbar met subwoofer, hoeft niet wireless te zijn max voor 300 - 400 euro.

Ik zie eerlijk gezegd de bomen niet door het bos zoveel van dat spul is er te koop.

Iemand die een goede suggestie / ervaring heeft?

 

Vriendelijke groet,

Chez

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier heb ik complete set van sonos een playbar met sub en 2x play1 speakers werkt erg goed maar is heeel ruim boven jou budget.

 

Maar eerlijk ik zou het zo weer aanschaffen ben er erg tevreden mee en het geluid is uitmuntend (tuurlijk er zijn altijd betere maar hier heb ik echt geen spijt van.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net wat je van een goede Soundbar verwacht.

Ik veronderstel een vol geluid maar een goede Soundbar met Sub Woofer is naar mijn mening niet voor onder de € 400,= te koop.

 

2 jaar geleden heb ik mij ook suf gezocht naar een goede Soundbar en ben uiteindelijk bij de Samsung HW-H750 terecht gekomen.

Hier heb ik geen spijt van want zelf het geluid van de kwalitatief hoge Netflix series wordt prima weergegeven.

 

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bose heeft er reeds voor jou budget , zelfs de kleinste klink excellent

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de reacties, die van Sonos had ik inderdaad ook al gezien maar idd ruim boven mijn budget, hele set hier in Spanje kost 2000,-  en alleen de soundbar 700,-

de samsung HW-H750 zie ik niet meer te koop. Bose vind ik ook mooi spul maar wil wel een beetje geluid dus ben bang dat dat dan ook weer snel boven mijn budget liggen.

Ik ga eens kijken naar Teufel en stiekem heb ik ook naar de samsung HW-k550 zitten kijken maar ik twijfel nog een beetje.

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja toch stiekem overgehaald ga toch voor de sonos, zal er een paar maanden voor moeten sparen en daarna sparen voor de sub maar die komt overal echt als 1 van de beste eruit.

 

 

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, veel te duur voor het geld.

 

Heb je dan niet veel meer aan een goede 2.1 versterker met een goede boekenplank speaker set? Scheelt je de helft!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.1 versterker ???

bestaan di nog :grin:

 

mensen willen klein en fijn naast zo'n plat scherm dat roept om iets rank en slank

maar een soundbar met echt goed geluid en de vele verbindingen en afspeel opties die ons multimediaal interieur door toename van iPhones androids pC's en Tablets wensen

is gewoon peperduur

 

terwijl maar de helft van de gebruikers weten wat ze met een soundbar kunnen en dus ook nooit doen is het inderdaad veel te duur

(ga maar bij familie en vrienden kijken) 

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...