Ga naar inhoud


zenderlijst amiko A4K


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal keren Enigma2 settings erin geladen, alleen bij zappen gaat dit supertraag.

Nu heb ik via ziggo een scan gedaan en via 2 verschillende satellieten, alleen staan de zenders kris-kras doorelkaar.

Je kunt ze dmv van F1 ze sorteren, alleen op alfabet, numeriek of betaalde en gratis zenders bijelkaar.

Ik wil gewoon zelf de volgorde bepalen, NPO1, NPO2, NPO3, RTL4  enz.

 

Hoe krijg ik dit voor elkaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bijvoorbeeld met Dreamboxedit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zenderoverzicht blauwe toets op de AB "Toevoegen aan FAV"
Hierna vraagt hij rood vierkantje nieuwe FAV (mits je nog geen FAV hebt aangemaakt.
Geef de FAV een naam bijvoorbeeld Algemeen. Rode toets op de AB Bevestigen.
Nu kun je desgewenst meerdere FAV aanmaken.
 
Ga terug naar het zenderoverzicht. Als je een zender wilt toewijzen aan een FAV ga je op de betreffende zender staan in druk je op de blauwe toets "Toevoegen aan FAV" Hier na zie je de FAV welke je hebt aangemaakt. Ga op de juiste FAV staan en druk OK op de AB. Nu staat de geselecteerde zender in de FAV map.
 
Om naar de favorieten map te gaan dien je weer in het zenderoverzicht te staan. Druk nu op de rode toets "groep alle"
Nu zie je bijna bovenaan FAV staan, hier staan de door jou geselecteerde favorieten staan.
 

Wil je de complete zenderlijst weer zien kies dan voor "alle" Dus weer naar het zenderoverzicht gaan, rode toets "groep alle"

 
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en dat je eruit komt...
 
P.S. Dreamboxedit werkt niet met de A4/A3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de kabel uitvoering werkt dit prima, door satelliet installatie te kiezen ipv kabel en canaal digitaal als leverancier zal het toch wel op de zelfde manier werken !

 

 

 

menu

 

installation

 

kabel installatie

 

dan druk je op de EPG toets

 

zet region op holland

leverancier op ziggo

 

de rest staat goed

 

en onderaan bij type HD

 

Je krijgt nu  de Ziggo kanaal nummering  beginnend met NED1 HD op 1   etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...