Ga naar inhoud


signaalaanduiding


VORENUS

Aanbevolen berichten

Mijn satellietontvanger is mijn samsung televisie. Als schotel gebruik ik een echostar 1,2m met polarmount. Deze schotel is ideaal bij slecht weer, zelden uitval zenders. Het probleem die ik heb is dat er wat offset zit op het verdraaien van de motor en polarmount. Ideaal zou zijn dat ik een signaalbalk zou zien op het scherm die me helpt bij het fijn afstellen van de positie. Mijn tv heeft die optie niet. Nu dacht ik aan een goedkope satfinder in serie met de coax maar ik vermoed dat dergelijke satfinders behoorlijk wat demping geven. Ook zou ik een splitter kunnen overwegen met in combinatie de satfinder. Maar ik vermoed dat de satfinder moet aangesloten zijn op een ontvanger om te kunnen werken. Zijn er nog mogelijkheden ?

gn, marc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En de demping is binnen toleranties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een goedkope satfinder geplaatst. Gezien steeds tussen ontvanger en LNB zal blijven staan heb ik de bieper verwijderd. Heb een ganse avond tv gekeken en geen problemen ondervonden. Zal nuttig zijn tijdens het verplaatsen van de polarmount. gn, marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...