Ga naar inhoud


Opruiming van m'n top sat onderdelen


RobertDeNiro

Aanbevolen berichten

De volgende items zijn te koop beschikbaar met genoemde vraagprijzen of tegen een redelijk bod, los of in combinatie. Kan opgestuurd of opgehaald worden in Amsterdam;
 

 

Vraagprijs:  75 euro
Te koop Wavefrontier T-90 inclusief 5 LNB's van het betere merk Interstar (3 LNB's met 2 kabeluitgangen en 2 LNB's met 4 kabeluitgangen).
Inclusief een stevige, (metalen? Was dacht ik iig wel gegalvaniseerd) buis/paal die ik er speciaal voor heb gekocht.
Inclusief bevestigingsbeugels om de paal en schotel aan bv. een balkon te bevestigen, 3 Maximum Digiality DiSEqC 4/1 switches en kabels (zie foto).
(BTW, het is zonder 3 LNB-houdertjes die w e l op de foto staan maar geen LNB erin hebben. Dus je krijgt 5 houdertjes en 5 LNB's in totaal).
***
Vraagprijs:  65 euro
M-vision ST5-USB sateliet receiver met module en kaart plaatsen
In goede staat verkerende M-vision ST5-USB sateliet receiver. Alleen klepje van de A.B. is kwijt, zou u een elastiekje voor kunnen gebruiken. Heeft een USB aansluiting zodat u er een hard disk op aan kan sluiten om op te nemen. En netwerk aansluiting. Heeft plaats voor een module en een kaart.
***
Vraagprijs:  75 euro
M-vision STX-5 USB satelliet receiver + ook nog Digitenne DVB-T ontvangst + antenne
In goede staat verkerende M-vision STX-5 USB satelliet receiver. Heeft een USB aansluiting zodat u er een externe hard disk op aan kan sluiten om op te nemen. En netwerk aansluiting. Heeft plaats voor een module en een kaart. En hij ook mogelijkheid tot het kijken van TV via de ether/DVB-T, dus geschikt om Digitenne mee te kijken. Moet u wel een Digitenne abonnement afsluiten. Komt met een Digitenne antenne van het betere merk Hirschmann.
**
Vraagprijs:  50 euro
Spaun SUR 420 WSG Sat Universal Relais met outdoor case
Handig om meerdere LNB kabels van meerdere satellieten op aan te sluiten.
In goede staat met wat gebruikssporen. De blauwe outdoor case zie je niet op de foto maar krijg je er wel bij.
**
Vraagprijs:  50 euro
Nieuwe Spaun SUR 420 WSG Sat Universal Relais met outdoor case
Handig om meerdere LNB kabels van meerdere satellieten op aan te sluiten.
In nieuw staat. 
**
Vraagprijs:  20 euro
Hele goede Sharp Universal LNB Low Noise
Niet gebruikt, zo goed als nieuw.
**
Vraagprijs:  45 euro
Ellion HMR-350H  HD Multimedia recorder en player+Samsung 500 Gb hd
Hele goede HD Multimedia recorder en player met netwerk- en USB-aansluiting.
In zeer goede staat. 
Met een Samsung 500 Gb 7200rpm hard disk die er al in zit. Hij heeft verder nog Coaxial en SPDIF audio, HDMI out en 2 scart-aansluitingen.
Let op:  is zonder voedingsadapter want die kan ik niet meer vinden. Deze zijn echter online of in Handymanshops te koop.
**
Vraagprijs:  25 euro
Hele goede nieuwe Alps Universal LNB Low Noise
Nieuw, niet gebruikt.
**
Vraagprijs:  2 euro
Zakje met stuk of 20 f-connectors voor satelliet kabels
Nieuw, niet gebruikt.
**
Vraagprijs:  11 euro
10 Hirschmann f-connectors krimp
Om aan satelliet kabeluiteinde vast te knijpen met een speciale tang, zie daarvoor een van mijn andere advertentie's hier.
Nieuw, niet gebruikt.
**
Zakje met 5 kopjes om aan lege LNB uitgangen te bevestigen
Gebruikt, maar in goede staat.
***
Vraagprijs:  5 euro
Hele zak met een heleboel f-connectors voor satelliet kabels
Niet gebruikt, zo goed als nieuw.
**
Vraagprijs:  17 euro
YAC-3 coax f-connectors crimping tool 
Hele goede coax f-connectors crimping tool om eg de Hirschmann f-connectors krimp aan de uiteinden van satelliet kabels vast te knijpen. Gebruikt maar hij is nog in zeer goede staat.
**
Vraagprijs:  12 euro
New rotary coax kabel stripper
Hele goede kabel stripper. Gebruikt maar in goede staat.
**
Vraagprijs:  12 euro
Hele goede satelliet vinder.  Gebruikt maar in goede staat.
***
Vraagprijs:  19 euro
3 nieuwe LNB-houders voor de Wavefrontier T-90 satelliet schotel
Nooit gebruikt.
**
Vraagprijs:  19 euro
3 gebruikte LNB-houders voor de Wavefrontier T-90 satelliet schotel
**
3-ingangen koppelstukje F-connector - Female -
**
Vraagprijs:  9 euro
Nieuwe RS 232 kabel voor het updaten van firmware van een satelliet receiver
**
Vraagprijs:  19 euro per stuk
2x gebruikte Canal Digitaal smartcards voor satelliet receiver
2 stuks. Zitten geen abonnementen meer op. Volgens mij moet je nu met deze kaarten wel NL 1, 2 en 3 mee kunnen ontvangen maar dat weet ik niet zeker en garandeer ik ook niet.
**
Vraagprijs:  25 euro
Hele goede Aston crypt module voor een satelliet receiver
Om uw smartcard in te doen. Gebruikt maar in goede staat.
**
Vraagprijs:  29 euro
2 hele goede Universal LNB's van het betere merk Interstar 
Gebruikt maar in goede staat. 1 LNB met 4 kabeluitgangen en 1 LNB met 2 kabeluitgangen.
Foto is niet helemaal goed want daar staan er 3 op maar u krijgt dus deze 2 genoemde. Eentje hou ik voor mezelf :)
**
Vraagprijs:  55 euro
Zeer degelijke, NL makelij Clark Flash PVR-40 satelliet receiver
Gebruikt maar in zeer goede staat. Heerlijke A.B. voor lekker veel kijkplezier die je ook kan gebruiken voor je TV, DVD-speler en video recorder. USB-aansluiting aan de voor- en achterkant en met SPDIF. U kan op de USB poort een externe harde schijf aansluiten om video opnamen te maken/te programmeren zodat hij bepaalde programma's automatisch op gaat nemen bv. dagelijks of wekelijks.  Aan de voorkant ook plaats voor een module en een smartcard. Vooral de knoppen op het toestel voelen heel lekker aan. 
Hij heeft ook een ingebouwde flash geheugen die tot max. 35 min. de kanaal opgaat nemen naarwaar u zapt. Dus mocht tijdens het kijken de telefoon gaan of u naar het toilet moeten dan kunt u op de pause knop van uw AB drukken en later terugkomen en tot 35 min. terugspoelen om verder te kijken vanaf het punt dat u wilt. En als u dan van kanaal verandert dan gaat hij weer tot max. 35 min. van dat kanaal opnamen maken.
**


Voor verdere vragen PM. Als je meer foto's wil van iets kan ik die PM-en maar meer kan ik in dit topic niet uploaden.
Als er iets is verkocht dan streep ik hem hier door of verwijder het uit de lijst. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

IMG_20180213_155728406.jpg

IMG_20180213_160304599_HDR.jpg

IMG_20180213_161154834_HDR.jpg

IMG_20180213_162047965.jpg

IMG_20180213_120630665_HDR.jpg

IMG_20180213_120856693.jpg

IMG_20180213_143418312.jpg

IMG_20180213_145951719.jpg

IMG_20180213_153649492.jpg

Clark FlashPVR40, M-vision STX-5, WaveFrontier T90, Golden Interstar 0,3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...