Ga naar inhoud


TechniStar S5 ontvanger


Mimisiku

Aanbevolen berichten

Kan ik iemand blij maken met bovengenoemde ontvanger? Gebruikt voor testdoeleinden. In mint conditie, compleet in doos.. Let op! Dit is een gesloten ontvanger en draait op eigen firmware. Geen OpenPli, geen OScam e.d. Dit is WEL een officiële CI+ ontvanger dus probleemloos met de nieuwste CI+ modules van Canal Digitaal, TV-Vlaanderen. Het is een single tuner ontvanger.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het heeft zich iets gewijzigd…. TiVùSAT gaat vanaf 21-12-2022 haar codering aanscherpen naar Nagra-MA. Moet eerst even wachten of mijn kaart blijft werken middels CI+ (en of ik dat op mijn VU+Ultimo4K werkend krijg).

Het is een officiële CI+ ontvanger dus daar moet ik qua test zelf dus even op wachten…

 

Ik houd je op de hoogte…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag, maar hoeft niet. Ik weet dat je de eerste gegadigde bent. Ben bezig met een programma om via de PeeCee de kanalen te kunnen editen. Volgens TechniSat klantenservice kan dit niet en moet je de GUI gebruiken. Zie je het voor je? 4800 kanalen editen. Kun je meteen een nieuwe AB kopen!

 

Noot:

Gisteren geprobeerd TiVùSAT op de hand te sorteren (63 kanalen). Bij nummer 50 - <plop>, zwart beeld en een reset. Alles weg! Op de hand hé TechniSAT!… Kanaallijst blijkt gewoon een .xml formaat dus dat kan prima met de PC… Handig als je als fabrikant niet eens weet wat je product kan…<not>

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...