Ga naar inhoud


beter kwaliteit lnb


Pikkachu

Aanbevolen berichten

In Spanje kan de zon de boosdoener zijn hier in NL is het ook de vorst die daarvoor kan zorgen.

Persoonlijk denk ik dat plastic veel eerder hard word en barst door de invloed van kou dan door warmte.

Met andere woorden ik denk dat kou een slechtere invloed heeft op het plastic dan warmte m.b.t. barsten.

Of het neppers waren.....hoe weet ik dat?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gebeurde  hier enkel in koude periodes dus niet in de zomer dus blijkbaar hadden ze hier meer last van de kou dan van de warmte.

De barst was lang niet zo heftig dan op jou foto te zien is, het waren trouwens barsten, geen scheuren.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast henkje75
9 uur geleden zei Sprietje:

Nee, een verkeerde afstelling of grootte van de schotel kan geen reden zijn dat de lnb's kapot gaan.

Ik bedoelde niet dat de lnb kapot zou zijn door kleine of verdraaide schotel, maar dat een kleine of verdraaide schotel de oorzaak kon zijn van signaalverlies bij regen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast henkje75
10 uur geleden zei ries:

In mijn geval niet, zie mijn eerste post.

Doelde op het eerste bericht van picachu. Dat lnb's kapot kunnen gaan weet ik. Heb net vorige week een 4 jaar oude alps met een scheurtje in de kop moeten vervangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...