Ga naar inhoud


beter kwaliteit lnb


Pikkachu

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Welke uitvoeringen gebruiken jullie van de inverto black ultra ?

Ik gebruik al jaren de single versie en nooit geen problemen en uitstekende ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast henkje75

Ben ik geen expert, maar kan (verkeerde) afstelling van de schotel en /of de grootte ("regenreserve"?) van de schotel er misschien ook mee te maken hebben? 

 

aangepast door henkje75
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei henkje75:

Ben ik geen expert, maar kan (verkeerde) afstelling van de schotel en /of de grootte ("regenreserve"?) van de schotel er misschien ook mee te maken hebben? 

 

In mijn geval niet, zie mijn eerste post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een verkeerde afstelling of grootte van de schotel kan geen reden zijn dat de lnb's kapot gaan.

Wel belangrijk is dat de regenkapjes omlaag getrokken zijn anders kan er water in de coax lopen maar ook in de aansluiting van de lnb.

Ik gebruik al 10 jaar de Inverto Black Ultra Quad en heb nog nooit problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Black ultra geeft normaal gesproken meer signaal dan een Alps lnb maar qua degelijkheid kan er niks op tegen Alps is mijn ervaring.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarop baseer je dat , dat de Alps kwa degelijkheid beter zou  zijn ,dan de Inverto Black Ultra ?

Ik waag dat te betwijfelen , immers..............kwaliteit en degelijkheid bij LNB's gaan nog  altijd samen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei paaltjens:

Waarop baseer je dat , dat de Alps kwa degelijkheid beter zou  zijn ,dan de Inverto Black Ultra ?

Ik waag dat te betwijfelen , immers..............kwaliteit en degelijkheid bij LNB's gaan nog  altijd samen .

Ik heb twee schotels met enkele Alps lnbs en enkele Black ultra lnbs, na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt van beide merken lnbs heb ik sommige Black ultra lnbs al moeten vervangen en de Alps die er nog langer hangen ook werken nog probleemloos.

 

Gescheurde kapjes en geen signaal meer waren de problemen die ik ondervonden heb met de Black ultra’s.

De Alps lnbs lijken niet stuk te krijgen en daar heb ik dan ook nog geen problemen mee gehad.

 

Daarbij zie je het verschil ook in degelijkheid als je beide lnbs bekijkt.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vier inverto-lnb's die ik in Zuid-Spanje gebruik, hebben al 10 jaar in de intense zon gehangen met in de zomer bijna dagelijks zonkracht 9 en 10, iets wat in Nederland niet voor komt. Ik heb al vele kunststof tuinmeubelen van gerenommeerde merken naar de vuilstort kunnen brengen omdat door invloed van de UV-straling alles aan gort gaat maar niet de kapjes van de Inverto-lnb's.

Zou het kunnen dat jullie neppers hebben gekocht?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...