Ga naar inhoud


Gibertini OP 85 SE multifeedhalter


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit plaatje en vooral de mimiek hiervan vind ik subliem gekozen en zegt meer dan duizend woorden over deze schotel; waar haal jij dat toch allemaal vandaan :D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei RicardoBelli:

Hallo sprietje kun jij mij vertellen waarom de slopgaten van het rail niet vanaf het midden beginnen,is dit om een groter bereik te verkrijgen .zowel westelijk of omgedraaid oostelijk ?... Ik vind het grotere broertje de  de 1meter ook een geweldige antenne

En dan nog maar te zwijgen over het nog grotere broertje , de gibertini OP 125 L ; daar lik je je vingers bij af !

Wat bedoel je trouwens met " westelijk of omgedraaid oostelijk " ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Paaltjen ,volgens mij kun je dat rail omdraaien zodat hij in de linker of rechterkant van de schotel  kijkt maar dat weet ik niet zeker .vadaar mijn opmerking o er de slopgaten in de rail . Ik heb nu een big bi sat schotel van visiosat als deze kapot gaat kies ik voor de op 100 van gibertini  gezien de dikte van 1,5 mm aluminium wandstärke . Kwaliteit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sets slobgaten lopen van het midden van de rail tot aan de zijkant van de rail.

Je kunt de rail dus zo plaatsen dat er links en rechts  even veel lengte is maar je kunt de rail ook zo monteren dat er aan één zijde geen lengte is en aan de andere zijde heel veel.

Omdat je de rail ook om kunt draaien, kun je de rail dus of naar links of naar rechts ver uit laten steken.

Gibertini multifeed-halter 19-23-28.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎3‎-‎2018 om 13:14 zei Sprietje:

Zo'n rail met smalle in hoogte verstelbare houders heet: FaVal Multifeed LS-40V3-3 4fach für SE 85 Premium / oder Gilbertini® GIB-PREMIUM

in hoogte instelbaar.jpg

Ik neem aan, dat de slobgaten bij deze Faval rail ongeveer op dezelde plaats zitten , als op een  andere afbeelding van een rail in dit topic. Aan de linkerzijde van de rail zijn de slobgaten n.l. niet zichtbaar op deze tekening. Kun je deze Faval rail ook schuin omlaag zetten ,of ben je alleen maar aangewezen op de in hoogte verstelbare lnb-houders ?

 

De Gibertini OP 85 SE is met 25 graden arc instelling dus geen slechte keus geweest.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Ricardo Belli ,

53 minuten geleden zei paaltjens:

-40V3Ik neem aan, dat de slobgaten bij deze Faval rail ongeveer op dezelde plaats zitten , als op een  andere afbeelding van een rail in dit topic. Aan de linkerzijde van de rail zijn de slobgaten n.l. niet zichtbaar op deze tekening. Kun je deze Faval rail ook schuin omlaag zetten ,of ben je alleen maar aangewezen op de in hoogte verstelbare lnb-houders ?

 

De Gibertini OP 85 SE is met 25 graden arc instelling dus geen slechte keus geweest.

 

 

 

Ik zag op de tekening van de Faval de slobgaten links niet zitten, vandaar mijn vraag , of die ontbreken.

Dat je overige railssoorten voor de Gibertini iets schuin kunt zetten , is mij  bekend , alleen vroeg ik mij af, of  het bij deze specifieke rails als de Faval Multifeed LS-40V3-3 4 fach misschien iets anders ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...