Ga naar inhoud


interne share CI module


Aanbevolen berichten

Hallo Jongens, Ik heb het e.e.a zitten lezen en ik kom er niet helemaal uit. Wellicht kan iemand iets zinnigs hierover zeggen.

Het gaat om het volgende, Ik heb twee keer een vu+ uno se nu wil ik dat één van deze boxen (de woonkamer) als de host gaat dienen en de andere als client in de slaapkamer.

Ik wil dit bereiken met een VTI image i.c.m oscam. Ik moet de CI module nog aanschaffen. Smartcard Canal digitaal heb ik.

 

Nu heb ik veel gelezen over de witte CI+ module. kan ik deze voor mijn doeleinde gebruiken of adviseren jullie iets anders? (Het aantal streams op deze is beperkt?). Ik had ook gelezen dat het helemaal niet werkt? 

 

Thanks alvast.

 

Jens  

Link naar reactie
Delen op andere sites


blijf zolang je kan je kaart nog behouden en mee werken want met de CI module kan je maar op 1 toestel kijken en niet sharen binnenshuis naar een ander toestel in een andere kamer,

als je CI module's wil gebruiken dan moet je er meer of 2 kopen want de opname en kijken naar iets anders kan meestal niet, 

is enkel kijken of iets opnemen of moet zijn dat die van M7 ene zender kan kijken en ene opnemen aan kan, maar dan nog moet je een CI module aankopen voor de andere toestellen waar je op wilt kijken.

het word allemaal beperkt, 

dus zou verder kijken via je smartcard en misschien nog 1 proberen te verkrijgen via iemand die je kent of via 2de hands optie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...