Ga naar inhoud


Vraag over Zgemma met Ziggo kaart


mattheu

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Of dat kan zal afhangen in welke regio je zit.

Voormalig UPC of Ziggo?

 

Alleen met een Ziggo-Irdeto kaart kan je het signaal decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie maar dat snap ik niet helemaal op google is oscam 11400 niet te vinden zit deze dan in de pli feet wat bedoel je met check ip en poort zou je dit misschien in een kort stappenplan kunnen uitleggen dat zou super zijn bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een eigen kaart in de ontvanger heb je geen ip en poort nodig.

 

dat is alleen nodig om je kaart te sharen.

Maar heb je wel een Ziggo Irdeto kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is zo een oranje staat ook irdeto op in de humax werkt hij gewoon maar niet op de zgemma ik heb cccam en oscam maar krijg geen beeld ik heb die oscam zip van tonskidutch via ftp er in gezet maar dit helpt niet wat doe ik dan verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke cccam heb je neem anders eens een andere 

ps zit je kaart ook goed in de sleuf

ook als je een andere cam installeert mot je de ontvanger eens volledig terug opstarten ..reboot

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen met een Ziggo media box!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎3‎-‎2018 om 22:09 zei ceesv:

Met een eigen kaart in de ontvanger heb je geen ip en poort nodig.

a )

voor het webinterface van oscam moet je de interne poort om aan te roepen kennen en of wijzigen naar eigen inzicht en behoefte

b )

om te mogen verbinden met oscam via het webinterface moet je het correcte IP adres van je pC erin zetten

 

meer is het niet 

 dit deel namelijk: 

[webif]
httpport                = 83
httpallowed             = 127.0.0.1,192.168.178.24
httposcamlabel          = Oscam WebInterface

 

 

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 31-3-2018 om 17:14 zei mattheu:

er stond nog een oude lijn in deze verwijderd

Ik denk dat hier het ip adres en poort aan refereerde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het installeren van oscam en de juiste configuratie (passend bij UW paytv kaart) is veel te simpel om onder te laten gaan in heel veel berichten met verkeerde informatie

 

ik plaats er morgen een uitleg over, op een jip en janneke niveau, voor mensen met de twee belangrijkste providers (zijnde canal digitaal en ziggo-vodafone)

 

en enkel voor een gebruiker op een receiver maar niet voor clients dus geen share

 

sommige leden gooien nevelbommen en verdoezelen de simpliciteit van oscam 11399 en 11400 door oude berichten te quoten en dus ook oude instellingen te gebruiken in de adviezen

dat moet gedaan zijn (ik was er bijna zelf ingetrapt die AUprovid)

 

tot dan

en dat is helemaal onafhankelijk van de hardware

aangepast door Tonskidutch
komma

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...