Ga naar inhoud


oscam met ziggo en vu+uno 4k box doet het niet


dubbeltje

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Dat kunnen we niet zien in deze uitvoer. Je zult de oscam config bestanden moeten posten en het startdeel van de Live Log is ook handig..

Maarre... Edegem ligt toch in België? Daar ga je zeker en vast geen Ziggo ontvangen! Daar wordt het TeleNet, Belgacom

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dit is het logboek

image.png.35214cb2d727e45cb0890918f39ded2a.png

5 minuten geleden zei Mimisiku:

Dat kunnen we niet zien in deze uitvoer. Je zult de oscam config bestanden moeten posten en het startdeel van de Live Log is ook handig..

Maarre... Edegem ligt toch in België? Daar ga je zeker en vast geen Ziggo ontvangen! Daar wordt het TeleNet, Belgacom

Edegem ligt inderdaad in Belgie , dit is bij familie in nederland die wonen in hank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat deze receiver? Klaarblijkelijk niet in België. Je zult eerst moeten achterhalen welke Ziggo kaart je hebt. We kunnen gewoon niet zien wat je hebt en dus ook geen gerichte hulp bieden.

 

Je hebt een reader nodig die specifiek jouw Ziggo kaart ondersteunt.

Hierin móet ook de RSA en BOXKEY ingevuld worden! Zonder deze is er geen communicatie met de kaart... Als de communicatie werkt zie je bij de kaartinfo welke CAID er gebruikt wordt... Waarschijnlijk 0604 maar kan ook nog 0602 of 0606 zijn.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een TeamViewer sessie wil starten, dan kan dat natuurlijk ook... Beter en sneller...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zorgt dat je VU+ via het thuisnetwerk aan je PC zichtbaar is. Op je PC installeer je TeamViewer. Daar kies je voor 'bedienen op afstand'. De PC genereert een code en wachtwoord.. Die stuur je me via PM.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemde en dubieuze manier van problemen oplossen. Het lijkt mij niet de bedoeling van dit forum dat er buiten het forum om 'geholpen' wordt want noch deze gebruiker noch andere gebruikers leren er iets van. Als alle problemen zo opgelost werden dan zou het forum net zo goed kunnen ophouden te bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout is altijd 'no matching reader', dus je hebt of geen goede ziggo kaart, of er klopt iets niet in je configuratie.

Met slechts een half logbestand (er mist namelijk het begin, direct na het starten van oscam) en geen config bestanden is het raden naar de oorzaak.

aangepast door adri
Link naar reactie
Delen op andere sites

@beeheapDat doet het board in dit geval zelf! Hier mogen immers geen RSA keys getoond worden die je bij een Ziggo kaart nu eenmaal nodig hebt. Daarbij is het via het forum lastig omdat het een stappenplan wordt en de T.S. gewoon niet weet wat wel en niet belangrijk in de logs is...

Als alles werkt is er geen probleem om de oplossing hier weer te delen..

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSA- en Boxkey zijn overal op internet te vinden en desnoods stuur je ze via PM. Waar ik het over heb, is alles op afstand configureren. Dit is slechts mijn mening maar op een Spaans forum waar ik Mod ben geweest, werd je meteen een week 'op vakantie' gestuurd. Maar goed, dit is mijn forum niet dus als de Mods het goed vinden, ga ik mij er verder niet druk over maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...