Ga naar inhoud


iBooks werkt niet meer?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik las gisteren nog een boek uit en heb dit verwijdert.

Daarna wil iBooks geen enkel boek meer openen. Er staan er nog zo een 100 tal te lezen.

Bovenaan staat de titel en de auteur maar bladeren geeft enkel witte bladen en dit  voor alle boeken.

Het formaat is al 5 jaar epub en heeft altijd foutloos gewerkt.

Met een bluefire reader of andere op de ipad  gaan de bestanden wel open. Bluefire reader leest niet zo aangenaam vind ik maar gaat wel.

Ook met Adobe en Calibre op pc geen probleem.

Enkel de iBooks op ipad dat moeilijk .

Iemand een idee?  Heb al de ipad volledig gesloten en terug opgestart maar geen oplossing.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je de ipad al gereset, hier onder even hoe het gaat, de knoppen wel vasthouden tot je het appeltje ziet en dan pas loslaten.

Daarna wachten tot je opnieuw moet inloggen en dan zal het weer goed moeten werken hoop ik voor je.

 

Voor het resetten van je iPad volg je deze stappen:

  1. Houd de sluimerknop en de thuisknop een paar seconden gelijktijdig ingedrukt. De sluimerknop bevindt zich bovenop je toestel.
  2. Na ongeveer tien seconden herstart de iPad vanzelf en zie je het Apple-logo. Je iPad is nu gereset.

iPad-knoppen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Na 5 1/2 jaar heb ik precies hetzelfde probleem sinds gisteren maar jammer genoeg werkt de vroegere oplossing niet meer.

De ipad al 2 keer gereset maar helaas.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de pech dat ik na het laden van een nieuw boek, ibooks wel opende maar geen inhoud toonde. Wel de cover. Nu bleek dat ik 2 maal na elkaar een corrupt boek wou lezen en telkens met gevolg dat de hele app niet meer wou meewerken. Bij een derde boek loopt alles weer als vroeger. Wanneer ik dan nog eens de eerste 2 boeken probeerde ging het in de app opnieuw fout. Dus de app verwijderen en opnieuw installeren en dan enkel hopen dat de boeken geen problemen maken.

Dus nieuwe install en andere boeken was de oplossing.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...