Ga naar inhoud


Dreamboxedit en VU+ verbinding maken.


georges

Aanbevolen berichten


Dreamboxedit 7.2.1.0 (x64)

openpli 7.0 

/var/tuxbox/config/enigma/services ...dat is de laatste instelling die ik probeerde en blijkbaar zou dat ook verkeerd kunnen zijn.

Alleen een LAN verbinding met de modem lukt.

aangepast door georges
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

dank zij jullie hulp ben ik er in geslaagd om mijn zenderlijst te installeren, maar...

Door mijn proberen en proberen en nog eens...zijn alleen de FTA zenders te activeren, de zenders die afhankelijk zijn van een kaart doen het niet: "afstemmen mislukt". ik denk dat ik even vanaf fabrieksinstellingen zal moeten starten, of zien jullie dat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden zei georges:

Hopelijk tot nooit meer, maar wie weet???

 

Nou ja - zo moet je als mens niet zijn vind ik... alleen hier wenden als je problemen hebt - vervolgens nooit meer zelf een bijdrage aan anderen (proberen) te leveren - dat lijkt mij geen succesvolle instelling... als Mens.

 

Maar goed - fijn dat het enigszins werkt - succes en veel plezier ermee verder...tsja.

 

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei georges:

Hallo, ik wil alleen zeggen dat het te hopen is dat ik geen problemen meer krijg in de toekomst en als ik wel iemand zou kunnen helpen, dan zal ik dat zeker doen. Mijn dankwoord is uitermate positief bedoeld.

 

Okee :)

 

Heel veel edit en kijkplezier gewenst!

 

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

16-01-2021 -> Beetje late aanvulling, maar ik liep ook tegen dit probleem aan, helaas werkte geen van de aangeboden suggesties!  ik heb toen via mijn verkenner verbinding gemaakt naar m'n dreambox en daar het bestand lamedb uit de map Root\var\etc\enigma2\, gehaald en toen opnieuw een zenderlijst geprobeerd te sturen. Dat werkt toen wel weer!. dus mocht je hier tegenaanlopen, dit werkt dus ook. (lamedb zou ik ff knippen en plakken lokaal, mocht het niet goed gaan, heb je nog het origineel)

aangepast door ae-sat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...