Ga naar inhoud


Problemen met snelheid iptv player


renzie

Aanbevolen berichten

ik heb hier in rotterdam een ziggo abonnement met het start abonnement met internetsnelheid 40mbps. bij een meting via de Ziggo test en Ookla test krijg ik 28,5 mbps binnen. snel genoeg voor het kunnen kijken naar streaming video zou je denken. op de smart tv en computers lopen Netflix, videoland, youtube probleemloos. maar mijn iptv MAG 322 kastje blijft op alle kanalen bufferen.  als ik via het menu van het kastje kijk naar de internetsnelheid welke hij binnen krijgt  laat hij zien dat hij maar een snelheid van 3,8 mbps binnen krijgt.   hetzelfde kastje speelt probleemloos bij een vriend van mij in den haag. die heeft het middel internet abonnement van Ziggo en daar laat het kastje 50 mbps zien .  wat kan het probleem met mijn internetverbinding zijn dat 28 mbps van een ziggo test naar 3,5 mbps  terugvalt in het Mag kastje?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hoe is het kastje aangesloten, per lan kabel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als het via lan zo langzaam gaat, kan het zijn dat er ergens nog een oud netwerk component gebruikt wordt, waardoor de lan poort op bijvoorbeeld 10 Mb schakelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn d link en netgear gigabit switches en cat6 kabels op een lan verbinding.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En als je hem met een patch kabeltje direct achter je modem hangt?

 

Er is toch geen ip conflict?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...