Ga naar inhoud


deze Travel vision in de caravan nog bruikbaar?


san

Aanbevolen berichten

Is deze travel vision nog bruikbaar dat die niet meer updates krijgt snap ik is volgens mij denk van ergens 96 als ik het heb begrepen.?

Maar kan ik hem niet aanpassen dat ik zelf de schotel op de juiste positie draai met het paneel dan zou de aangesloten hd ontvanger toch gewoon beeld moeten krijgen op de 23.5 

20190708_184713.jpg

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanner je de schotel met de toetsen kan richten en de schotel en groot genoeg en een universele LNB heeft, ja.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik dus niet gaat wel omhoog kan nergens informatie vinden meestal staat er ergens nog wel eens een pdf te downloaden deze niet gevonden

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je ook nog een foto van wat er op het dak staat?

 

Wat is de afmeting van de schotel?

 

Waar in Europa wil je Astra 23 ontvangen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon nederland

 

PicsArt_07-11-02.09.18.jpg

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ceesv:

Heb je ook nog een foto van wat er op het dak staat?

 

Wat is de afmeting van de schotel?

 

Waar in Europa wil je Astra 23 ontvangen?

de grote van de schotel is nief zo belangrijk volgens mij 70cm maar ik blijf toch in nederland zoek informatie hoe deze werkt .

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je in Nederland blijft is de schotel groot genoeg voor Astra 3.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei san:

kan nergens informatie vinden meestal staat er ergens nog wel eens een pdf te downloaden deze niet gevonden

 

Ik vond via google deze travelvision manual met een iets ander vormgegeven IDU (indoor unit); maar die heeft dezelfde bedieningsknoppen dus misschien is de bediening hetzelfde als bij jouw exemplaar:

http://www.travel-vision.com/pdf/Manual-Duo-S-Q6-S-NL-1.1.pdf

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...