Jump to content
Sign in to follow this  
timmerman_606

te koop batterij analyser optimiser

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By ronaldsl
      Gratis af te halen uit Leeuwarden. Schroefjes kappen missen en 500GB moet vastgezet worden. Tot een jaar terug prima gebruikt. Voor kleinigheid, paar pakking shag, ALLEEN af te halen in Leeuwarden.
      Laat. Het maar weten.
    • By Retrofan
      Ik overweeg mijn Formuler F1 en Mutant HD2400 Enigma2 ontvangers te verkopen omdat ik ze weinig gebruik.

Ze zijn beide in goede staat en komen beide met de originele retaildoos en accessoires zoals voedingskabels, handleiding, 2 afstandsbedieningen en een WIFI AC (!) 433 Mbit adapter.
      Kijk voor de prima specs, foto's en reviews (4.5 ster!) op internet, waaronder een gigabit ethernet aansluiting en 2 kaartlezers.
      Ik heb de Mutant als masterbox gebruikt en de Fomuler als slave op de slaapkamer.

De Formuler F1 heeft 2 satelliettuners en 1 kabeltuner.
      De Mutant HD2400 heeft 2 kabeltuners en kan nog uitgebreid worden met 2 andere tuners. Tevens heeft hij nog een 2.5 inch 500GB harde schijf ingebouwd (super stil).

Beiden hebben OpenATV 6.1 geïnstalleerd met OpenPLI skin en werkt zeer goed.

Prijs Formuler F1: 175 euro
      Prijs Mutant HD2400: 200 euro
      Beide in 1 koop: 350 euro

Ik kan ook nog voor beiden een USB DVD-drive meeleveren van LiteOn waardoor de box ook als DVD speler gebruikt kan worden. Meerprijs: 25 euro per drive.

Verzendkosten voor rekening koper.

De koop gaat door als beide ontvangers verkocht zijn, al dan niet apart of in 1 koop.
    • By Raymond1333
      Gratis af te halen in Almere (Buiten) na afspraak.
      Het staat nog in mijn tuin op de grond op een paal en roofmount met 40x60cm betontegels. De reden dat ik het weg doe is dat ik al een werkende Triax 78cm schotel heb. De feedarm is een beetje los want ik kan het iets naar boven en beneden bewegen; er zal een setje nieuwe schroeven moeten komen om de feedarm vast te maken aan de onderkant van de schotel.

Triax 100cm (113 cm hoog en 101cm breed). met LNB. Zonder coax kabel. Grond statief paal inclusief 4x 40x60cm betontegels  
      Zie foto's.

• By pietpiet50
      Te koop dreambox Dm900, compleet en origineel in doos.

Gaat weg ivm overstap naar andere ontvanger met meer hobby mogelijkheden.
      Werkt 100%, geen problemen

Kan verzonden worden, kosten koper

Prijs 199,00 of doe een goed bod
    • By klokje
      VU solo 2 satellietbox met hardeschijf 500gb

€ 150
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy