Ga naar inhoud


satellietschotel Costa Blanca Spanje


peter01

Aanbevolen berichten


Benissa zit toch dicht bij Calpe dan lijkt me 40km vanaf mijn lokatie een 64cm toch wat krap als schotel. Het is en blijft allemaal de provincie Alicante en daar woon ik ook in. In Calpe gebruikt men voor CD ook 80cm dat zal niet voor niets zijn lijkt mij. 64cm zal best werken maar enige druppel regen zal dan gelijk roet in het eten gooien. Ik bedoel het regent hier nu continu en behoorlijk en kan gewoon nog CD ontvangen wel met wat minder signaal uiteraard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Calpe zijn genoeg mensen met een Triax 64 en die hebben prima ontvangst. Dat heb ik zelf gezien ook met regen.

Maar groter kan altijd.

Als het op een balkon moet en een grote schotel is problematisch, dan kan de schotel van 64cm dus. Hij moet natuurlijk wel goed afgesteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf altijd voor een maatje groter gaan kan geen kwaad en het prijs verschil is er bijna niet. In Spanje en vooral in de Alicante regio heb je 2 dingen of je mag geheel geen schotel plaatsen of het maakt niet uit. Dan verder is het enkel of een grotere schotel past want er is niet altijd ruimte. Woon hier al 20 jaar dus weet het zo ondertussen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...