Ga naar inhoud
ilya

DM900UHD Video bestanden krijgen bij opname ext: ts.ts ( 2 keer)

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Nadat ik met mijn db 920 Uhd een programma heeft opgenomen , wordt deze opgeslagen op mijn Nas Synology. Dit gaat perfect . Echter als ik de opname wil afspelen lukt dit niet , krijg melding bestand niet     Ts.ts niet gevonden ( 2keer ts).Na reboot van de box kan ik ineens wel de opname vanaf de nas ( 1 keer .ts) !!! zien. Ik  heb het eerst gezocht in hebt mounten (sfab) echter zonder resultaat.

9203F12B-ADEB-4AF3-ACBF-3ADD33F51137.jpeg

aangepast door ilya
Typefout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk eens of je de tweede extensie .ts kunt verwijderen en kijk dan eens of het bestand af te spelen is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

Dank voor je reactie . Het gekke is , nadat ik de db heb gereboot, de opnames te zien zijn, de ts files hebben door reboot de juiste ext. T.w. Ts gekregen.  en geen ts.ts. 

Jouw advies is ff een praktische oplossing, echter geen  blijvende .

aangepast door ilya
Typefout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opgelost. Het probleem was de EMC lijst. Deze gaf dus 2 x ts weer,  terwijl de bestanden fysieke 1 x ts op de HDD stonden. Een aangepaste versie EMC ontvangen , deze lijst vertoonde geen melding van ts. Getest nu en het probleem is tot nu opgelost. Top .Thx NH 😏😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door michaelangelo
      Ik wil mijn zenderlijst in favorieten van de dm 8000 overzetten naar de dm 920, maar faal hier steeds in. Pagina blijft blanco. Is er iets wat ik over het hoofd zie? Ik doe dit aan de hand van dreamboxedit en heb in het verleden zenderlijsten vaak genoeg van de ene box naar de andere kunnen sturen. Wellicht hebben jullie nog opties. 
    • Door duitsland
      Zou iemand weten hoe ik voor de HDMI ingang kan kiezen bij gebruik van een originele image van DM OE 2.5, op mijn Dreambox 920UHD?
      Bij gebruik van de Merlin image kom je deze optie tegen in het menu, maar ik ben al even op zoek naar deze optie in de OE 2.5 image, maar kom niets tegen.

• Door michaelangelo
      Hallotjes,

maken jullie gebruik van een hdd of ssd schijf? Wil overgaan op een nieuwe box en moest er even aandenken of het echt waard is om over te stappen naar een ssd. 
    • Door pinolief
      Ik heb een DM8000 met 3 dvb-s2 tuners actief die werken. Hierop werkt pli4 image van december 2018
      Een VuDuo 4K met 1 dvb-s2 tuner werkend aangezien er 1 kabel vanaf de lnb is aangesloten. Hierop werkt pli7.2 van afgelopen week.

Als ik de fallback receiver op de Vu instel naar de DM8000 en een opname start kan ik nog steeds kijken naar alle zenders buiten deze transponder.
      De functie werkt dus. Op de DM8000 wordt dan ook een tuner bij geschakeld.

Als ik de fallback receiver functie op de DM8000 instel naar de VU en 3 opnames start van uiteraard 3 verschillende transponders zoals RTL7, Vitaya en SBS6(waardoor op de DM alleen dan de zenders zichtbaar zijn die in de 3 transponders vallen) dan zijn alle zenders beschikbaar in de zenderlijst maar die buiten de transponders zijn worden NIET weergegeven.
      De stream wordt niet actief.

De functie werkt dus wel als de VU erom vraagt maar niet als de DM8000 erom vraagt.
      Op beide het juiste IP adres van de aanbiedende receiver ingesteld. De software maakt er zelf van http://x.x.x.x:8001 van op beide.

Vragen:
      Werkt het alleen als de biedende receiver minimaal een twin tuner is dus minimaal twee aansluitingen vanaf de lnb heeft?
      Als de Vu (de aanbiedende) in de standby stand staat werkt het helaas ook niet.
      Moet de image van PLI een minimale versie hebben zodat het werkt?

Het zou mooi zijn als de DM8000 het kan gebruiken en een "vierde" tuner heeft
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid