Ga naar inhoud


Yelo Play en CD app niet op Quantis Android 4K box


Aanbevolen berichten

Heb zo'n Quantis box met die NLZIET bundel erbij aangeschaft.

 

Heb de box toegevoegd in mijn Google Home en de meeste dingen werken, Netflix en YouTube en KODI om de films van mijn externe HD af te spelen, werken goed, maar niet veel beter als dat mijn Smart tv dit afspeelt.

 

Nu heb ik ook nog de Yelo Play app (TELENET) en die streamde ik probleemloos naar een  chromecast V3, helaas lukt dat niet met deze android box, ik krijg dan de melding:

Er is een streamingsprobleem. Probeer later opnieuw.

 

Wat doe ik fout, ben er al klaar mee, dus als niemand reageerd, gaat ie morgen terug in het doosje en terug naar de dealer..........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jo, zo is dat dus, als jouw topic gekaapt wordt.

 

De NVidea is dus al hééééééééééééééééél erg lang niet leverbaar...

 

Ik houd niet zo van goedkope alternatieven, maar is de Xiaomi dan maar wat?

 

Of de rpi, ik ben wel handig met Linux...

aangepast door bigtwin

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb mijn Chromecast v3 vervangen door een Xiaomi Mi Box 4

Paar weken geleden had ik een Mi box 3, maar daar kreeg ik Yelo Play streamen niet werkend, dus die heb ik teruggestuurd, geld terug, géén probleem.

Nu dus een MIBOX4, en ik heb -bijna- alles prima werkend, de canaldigitaal app geeft zelfs scherper beeld en is sneller dan via mijn tv, ook Netflix is prima, KODI speelt al mijn n@tuur movies af in welk format ze ook staan, zelfs Divix en in de Play store staat gewoon de VTM-Go app en die speelt ie dus gewoon vanaf de box.

 

Maar de Telenet Yelo Play app moet ik vanaf mijn smartphone streamen naar de ingebouwde chromecast van de MIBOX4.

Werkte eerst niet goed, elke keer bufferen en geluid niet synchroon maar dat kwam omdat de resolutie op 1080P stond, nu dus op standaard 720P werkt het perfect.

 

Die YELO PLAY app vind ik NIET in de Play store, weet iemand hoe ik die erop krijg, lees wel eens iets over "sideloaden" maar hoe werkt dat dan?

 

Groet, Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sideloaden kan ook alleen als hij in de playstore staat. Ze zullen bedoelen APK downloaden en dan zelf installeren op je Mi Box via de X-Plore File Manager. Dan heb je bijv. de APK van YELO PLAY gedownload naar je Windows computer en dan kun je de APK via je lokale netwerk met X-Plore File Manager zo op je Mi Box installeren, wel even aangeven dat hij 3rt party apps mag installeren. Zo heb ik de laatste keer ook Google Chrome op mijn Mi Box gezet en 2 andere 3rt party APKs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dankjewel @Penthe

 

Maar dit gaat mij niet direct lukken, net iets te ingewikkeld, ben al blij dat deze box alles weergeeft wat ik wil en heb en het werkt goed nu.  Als ik die X_Plore File Manager ergens zie staan dan ga ik die wil installeren op mijn MIBOX4 en dan stap voor stap die APK van YeloPlay  eens opzoeken.   Als ik nog iets wil weten dan hoor je me wel weer.

Fijn weekend en groeten Hans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontdek steeds meer mogelijkheden met mijn nieuwe MIBOX4 (Xiaomi Mi Box S)   Zo staat er gewoon in de apps VTM-GO, dit account aangemeld met mijn e-mail en wachtwoord, als ik het opstart zegt het wel, U bevindt zich in het buitenland, niet alle programma's zijn te zien.

Ga ik naar LIVE tv dan geeft ie eerst een "sneeuw" beeld, als ik dan weer even naar catalogus of zo ga en weer op LIVE, dan kan ik gewoon de volgende zenders bekijken:  VTM,, Q2,   Vitaya, CAZ,  CAZ2,  VTM nieuws,  VTM Kids,  en Q Music.   Kijk daar wordt je dan weer blij van, 8 zenders, goed beeld en via internet, schotel niet nodig.......

  • Bedankt 1

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

die app van Yelo telenet is land gericht zoals de ziggo go app enkel in Nederland te vinden is,

je zal je app store op belgie moeten zetten of met een Belgisch account inloggen.

ik heb een Lipa X88 Pro mediaplayer Android 9.0 tv box en kan daar ook bepaalde apps van tv niet afspelen.

moest je iemand vinden die een Yugo abonnement heeft dan kan je die app gebruiken ook en enkele zenders meer bekijken zoals Vier,Vijf, Zes enz.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...