Ga naar inhoud


Gezocht: DVB-S2X inbouwtuner


Victoria22

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ik snap dat deze vraag geen antwoord krijgt omdat deze tuner niet leverbaar is, maar heeft iemand misschien een adres en telefoonnummer van de importeur van Xsarius?

Op de sites van hun staat niet de informatie die ik zoek , het schijnt dat de importeur in Groningen gehuisvest is.

Als het doorgeven van deze info tegen de forumregels is gelieve dan een persoonlijk bericht aan mij te sturen.

B.V.D. Victoria22.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voor de Xarius Galaxy 4K is uitsluitend een externe dual DVB-C of een hybride DVB-C/T2 tuner beschikbaar ALS je die al kunt vinden! Een losse DVB-S2(X) versie bestaat niet...

 

Overigens wordt deze ontvanger al niet meer gemaakt en wordt nu uitverkocht met gratis DVB-C dual tuner..

 

Bouwtechnisch blijkt het een verschrikkelijke zeperd te zijn...

 

Externe tuner zit los/wiebelt en heeft geen goede bevestiging achter. De smartcard lezer zit los/scheef. Is het allemaal net niet. Veels te duur voor die 'kwaliteit' en zeker geen topklasse! Verre van dat...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiko, Bedankt voor de informatie, ik had ook uit andere bronnen vernomen dat de gewenste tuner niet leverbaar is , de slechte opmerkingen maken mij niet zoveel uit , die toepassingen gebruik ik toch niet, niettemin heb ik de ontvanger nog niet in gebruik en ook een schotel is nog niet geinstalleerd.

Dus t.z.t. merk ik het wel.

V.G. Victoria22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hier dus één staan. Inmiddels gerepareerd en werkt weer 100%. Smartcardlezer gerepareerd. DVB-C tunerprint gerepareerd. Heeft ruim 4 uur continue gedraaid en werkt verder prima. Ziggo, Canal Digitaal, TV-Vlaanderen en HD+ kaarten werken in de interne kaartlezer. Beeld is goed, geluid is goed en de box is behoorlijk snel. Booten duurt wel langer als de vergelijkbare HD51... Maar goed. Zolang hij werkt, werkt hij.. Echter niets exeptioneels...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...