Ga naar inhoud


Vraag naar wachtwoord.


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Vandaag na een aantal problemen om via het netwerk contact te leggen met de VU+Solo², de box geflashed met de versie openPli 7,3 van augustus LL.

Hem benaderen geen probleem meer als ik dat doe via bv netwerkcontacten binnen het programma Totalcommander. Ga ik via de browser dat wordt er een wachtwoord gevraagd wat voordien nooit het geval was. Ik heb ook nergens iets ingegeven.

Hoe kan ik er hier voor zorgen ( liefst zonder alles opnieuw te moeten doen ) dat ik wel toegang krijg via OpenWebif.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 uren geleden, Denisdaf zei:

Hem benaderen geen probleem meer als ik dat doe via bv netwerkcontacten binnen het programma Totalcommander.

dan zul je in etc/samba/smb.conf dat HTTP:\\ wachtwoord op false moeten zetten met je totalcommander toegang

waarom jij het ooit op true hebt gezet is onduidelijk OF is dat soms een nieuwe standaard van OpenPli (versie ken ik niet)

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

waarom jij het ooit op true hebt gezet is onduidelijk OF is dat soms een nieuwe standaard van OpenPli (versie ken ik niet)

Heb dat nooit gedaan, openpli 7,3 staat er van gisteren in.

Ik denk dat dat dan idd een nieuwe standaard is.

 PS hem benaderen via TotalCommander is geen probleem hoor. Hem via de browser benaderen is het probleem. Dan vraagt hij naar een password.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Denisdaf zei:

Vandaag na een aantal problemen om via het netwerk contact te leggen met de VU+Solo², de box geflashed met de versie openPli 7,3 van augustus LL.

Hem benaderen geen probleem meer als ik dat doe via bv netwerkcontacten binnen het programma Totalcommander. Ga ik via de browser dat wordt er een wachtwoord gevraagd wat voordien nooit het geval was. Ik heb ook nergens iets ingegeven.

Hoe kan ik er hier voor zorgen ( liefst zonder alles opnieuw te moeten doen ) dat ik wel toegang krijg via OpenWebif.


Controleer ook eens: Menu, Applicaties, OpenWebif, HTTP Authentificatie inschakelen: deze uitzetten (schakelaar op rood).

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Kowalski zei:


Controleer ook eens: Menu, Applicaties, OpenWebif, HTTP Authentificatie inschakelen: deze uitzetten (schakelaar op rood).

Staat op rood. En ook deze die er onder zit. https inschakelen.

Poort staat op 00080

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Denisdaf zei:

Staat op rood. En ook deze die er onder zit. https inschakelen.

Poort staat op 00080


Vreemd, want dat zou goed moeten zijn. Probeer je wellicht contact te maken met je Vu+ vanuit een ander subnet of via een externe port forwarding of een VPN of iets dergelijks?

Er staat namelijk bij die instelling dat zonder authenticatie alléén lokale toegang mogelijk is.

Standaardinstelling zou trouwens gebruiker “root” zonder password zijn, maar daarmee kom ik ook niet voorbij de login, als ik HTTP authenticatie inschakel.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kowalski zei:


Vreemd, want dat zou goed moeten zijn. Probeer je wellicht contact te maken met je Vu+ vanuit een ander subnet of via een externe port forwarding of een VPN of iets dergelijks?

Er staat namelijk bij die instelling dat zonder authenticatie alléén lokale toegang mogelijk is.

Standaardinstelling zou trouwens gebruiker “root” zonder password zijn, maar daarmee kom ik ook niet voorbij de login, als ik HTTP authenticatie inschakel.

Via totalcommander geen probleem hoor. Alleen als ik het probeer via het IP adres en dus in een browser komt er niets.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

misschien dat je een vreemde browser gebruikt

sommige browsers kun je ook weer ingewikkeld instellen en met een kinderbeveiliging uitrusten

misschien heb je wel een kinderbeveiliging ingesteld op je browser die je verbiedt naar de Vu+SOLO2 te gaan :grin:

3 Verschillende browsers geprobeerd.

Geen kinderbeveiliging aan.

En de browsers die ik gebruikte deden voordien zeker niet lastig om de VU+ te benaderen.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

effe wat anders flashen dus

Zeg dat het nietwaar is hé.

Gisteren bij de wokboer langs geweest.

Die heeft hem ( box ) geflashed.

Met voorlaatste versie.

Laatste kwam redelijk vlug na de voorlaatste, ik zie het nog, maar hij zei er komen wel alle dagen nieuwe versies uit.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Mensen die geen dedicated images gebruiken zullen dit toch altijd weer tegenkomen en dan is een nieuwe versie ook niet altijd de juiste versie.

Was dedicated voor de Solo² hoor.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...