Ga naar inhoud


Vraag naar wachtwoord.


Denisdaf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Zeg maar het verschil tussen een confectiepak en een maatpak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met telnet(poort23) via bijvoorbeeld putty er in te komen, en je passwoord te veranderen via het commando passwd

 

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

Zeg maar het verschil tussen een confectiepak en een maatpak.

Wil je daarmee zeggen dat ik eigenlijk eens VTI zou moeten proberen?

Ik ben in het openpli gerold omdat destijds de wokboer zei dat dat makkelijk en stabiel was.

Ondertussen reeds een beetje vastgeroest, maar binnenkort de kans om toch eens wat anders te gaan proberen.

Dus waarom niet.

Ps indien ik de tip goed begrepen heb, en dus de stap naar VTI zou maken, waarom zou ik dat bv nog doen volgens u?

24 minuten geleden, alias haha zei:

Probeer eens met telnet(poort23) via bijvoorbeeld putty er in te komen, en je passwoord te veranderen via het commando passwd

 

Kan je me even uitleggen hoe ik dat dan kan doen?

Ik ben leker dan leek wat dat betreft.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Tonskidutch zei:

je weet VTI maakt alleen voor de Vu+ images

Openpli maakt voor alles en nog wat images

dat bedoelde ik met dedicated

Ok, ik had het even anders begrepen. En wist ook niet beter dan dat Openpli echt geschreven werd voor Dreambox achtigen. (hopelijk schrijf ik hier nu door onwetendheid ook geen flater)

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nö flaters slaat Guust van Franquin :grin:

 

Een image is ook voor een deel smaak en layout en kan dus een persoonlijke keuze zijn, maar VTI heeft altijd voor ieder Vu+ model de beste ondersteuning aangeboden en bij bugs snel en afdoende updates van die images uitgebracht.

Maar als jij blij bent met OpenPli 7.2 moet je niet veranderen, je mag.

1959_DeMesmaeker.jpg

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Denisdaf zei:

Ps indien ik de tip goed begrepen heb, en dus de stap naar VTI zou maken, waarom zou ik dat bv nog doen volgens u?

Wat Tonski hierboven zegt.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Denisdaf zei:

Kan je me even uitleggen hoe ik dat dan kan doen?

Ik ben leker dan leek wat dat betreft.

Probeer maar eens, wel even putty HIER downloaden

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2020 om 13:07, ceesv zei:

Zeg maar het verschil tussen een confectiepak en een maatpak.

Beetje vloeken in de kerk hier, maar ik denk dat het beide maatpakken zijn met elk hun voordelen, waarbij VTI mogelijk iets eerder is met wat nieuws.

M'n lief is na een dik jaar VTI  naar Pli terug gegaan en nu weer helemaal gelukkig.

Ik prefereer zelf ook Pli na beide meermaals geprobeerd te hebben. Persoonlijke kwestie dus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga sowieso eens uitzoeken wat VTI voor mij zou kunnen betekenen.

Morgen misschien een nieuwe box halen, of anders hem naar een maat laten sturen, die hem dan meebrengt naar zonnigere oorden waar we ondertussen alweer even wonen, en naar waar ik eindelijk na een dikke 3,5 weken in België te zijn geweest, weer naartoe mag.

Volgende vraag of reactie  zal dan waarschijnlijk terug vanuit mijn geliefde Alte ( Portugal ) zijn waar het vandaag bv  graden was lachte mijn vrouw me net aan de telefoon een beetje uit toen ik zei dat het hier grijs, grauw en koud was.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, minplus zei:

Heel verstandig.

Het zijn beide fraaie softwares en het is heel persoonlijk welke je fijner vindt op grond van bepaalde details.

Met die details, bedoel je dan mogelijkheden  of eerder uitzicht?

Gebruiksgemak of functionaliteit?

Of nog wat anders?

Ik zou het me wagen even naat VTI over te stappen, maar ik ben een beetje een dino op dat vlak.

Waar ik jaren mee aan de slag ben ontleer ik moeilijk maar pas me nog moeilijker aan aan wat nieuws.

Duurt me te lang ( heb te weinig geduld ) nieuwe zaken terdege te gaan bekijken en of leren.

Dan heeft een mens eens een minder goede eigenschap. (LOL)

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...