Ga naar inhoud


Midnight Commander kopieert bestanden 1 extra level dieper


MySat

Aanbevolen berichten

Vraag die me al lang bezig houd en waar ik geen oplossing voor vind. Ik gebruik Midnight Commander (MC). Indien ik een directory (bijv /music) selecteer om te kopieren naar een andere device (gemount in dit voorbeeld op /media) dan gaat dat 1e keer prima, maar indien ik de exacte opdracht nog een keer uitvoer dan krijg ik de gehele structuur 1 niveau lager genest otw /media/media.

 

Waar maak ik mij (denk) fout ? In de copy-popup menu heb ik een voorbeeld van mijn kopiersettings weer gegeven.

 

MC.jpg.66f257db502c94a7ddf143d06911bbfa.jpg

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uren geleden, Big fellow zei:

Let op of er geen / achter de naam van de directory staat de tweede keer...

Ik zal er eens op letten. Natuurlijk een gebruikersfout maar ik zal je tip van harte nemen. Dank in ieder geval, want hieruit maak ik ook op dat ik er ook niet ver naast zit

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...