Jump to content

Midnight Commander kopieert bestanden 1 extra level dieper

MySat

Recommended Posts

Vraag die me al lang bezig houd en waar ik geen oplossing voor vind. Ik gebruik Midnight Commander (MC). Indien ik een directory (bijv /music) selecteer om te kopieren naar een andere device (gemount in dit voorbeeld op /media) dan gaat dat 1e keer prima, maar indien ik de exacte opdracht nog een keer uitvoer dan krijg ik de gehele structuur 1 niveau lager genest otw /media/media.

Waar maak ik mij (denk) fout ? In de copy-popup menu heb ik een voorbeeld van mijn kopiersettings weer gegeven.

MC.jpg.66f257db502c94a7ddf143d06911bbfa.jpg

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Let op of er geen / achter de naam van de directory staat de tweede keer...

The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it. -- Albert Einstein

When you're young, you look at television and think, there's a conspiracy. The networks have conspired to dumb us down. But when you get a little older, you realize that's not true. The networks are in business to give people exactly what they want. -- Steve Jobs

19 uren geleden, Big fellow zei:

Let op of er geen / achter de naam van de directory staat de tweede keer...

Ik zal er eens op letten. Natuurlijk een gebruikersfout maar ik zal je tip van harte nemen. Dank in ieder geval, want hieruit maak ik ook op dat ik er ook niet ver naast zit

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Of anders de optie " dive into subdue if exists " uitvinken

The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it. -- Albert Einstein

When you're young, you look at television and think, there's a conspiracy. The networks have conspired to dumb us down. But when you get a little older, you realize that's not true. The networks are in business to give people exactly what they want. -- Steve Jobs