Ga naar inhoud


Giro 'd Italia


astro iris

Aanbevolen berichten


Dank voor de tip!   De afgelopen jaren volgde ik de Giro via het Duitse Eurosport en soms via de RAI. Maar de RAI codeert nu alles en op Eurosport Duits laten ze alleen maar tennis zien. Ben benieuwd op dat zo blijft op Eurosport Duits als dat tennis eindelijk eens klaar is. Ga vanmiddag dan maar kijken op S4C of er livebeelden komen.....

 

 

  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de RAI op 5W is ie FTA. Tot 14:00 op RAI sport+HD. Je kan 's ochtends al beginnen te kijken bij de voorbereidingen. Na 14:00 overschakelen op RAI2 HD. Integrale uitzendingen. Naar Nederlandse begrippen maar zeer bescheiden reclame onderbrekingen. Ik geniet van het landschap, het wielrennen en probeer en passant mijn Italiaans wat bij te spijkeren.

 

  • Like 2

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Noordzee zei:

Dank voor de tip!   De afgelopen jaren volgde ik de Giro via het Duitse Eurosport en soms via de RAI. Maar de RAI codeert nu alles en op Eurosport Duits laten ze alleen maar tennis zien. Ben benieuwd op dat zo blijft op Eurosport Duits als dat tennis eindelijk eens klaar is. Ga vanmiddag dan maar kijken op S4C of er livebeelden komen.....

 

 

  

Volgens programmatie stond er gisteren Giro, maar blijkbaar is vandaag voetbal belangrijker. ( Ierland-Wales ) Morgen geen Giro, rustdag en vanaf dinsdag terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@astro iris

 

En hoe is de status nu? Is er nu wel uitzending op Eurosport Duitsland? 
 

Zelf zit ik deze week een aantal dagen in een hotel en heb ik vandaag genoten van een supermooie rit. (Via Eurosport NL)
 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Noordzee zei:

@astro iris

 

En hoe is de status nu? Is er nu wel uitzending op Eurosport Duitsland? 
 

Zelf zit ik deze week een aantal dagen in een hotel en heb ik vandaag genoten van een supermooie rit. (Via Eurosport NL)
 

 

Wordt uitgezonden op Eurosport Duitstalig, is wel maar in SD en S4C is HD,  echter is mijn Duits  iets beter dan Welsh.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend werd het voornamelijk op Eurosport 2 uitgezonden, de rest van de week is het op Eurosport 1 te zien.

Dit dus niet via Canal Digitaal maar wel op diverse andere zenders en of satellieten welke zowel Eurosport 1 als 2 uitzenden.

aangepast door grondstof
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2020 om 14:04, grondstof zei:

Afgelopen weekend werd het voornamelijk op Eurosport 2 uitgezonden, de rest van de week is het op Eurosport 1 te zien.

Dit dus niet via Canal Digitaal maar wel op diverse andere zenders en of satellieten welke zowel Eurosport 1 als 2 uitzenden.

Diverse andere zenders? Je bedoelt Eurosport 1 en 2 op Joyne Basis pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2020 om 13:53, astro iris zei:

Wordt uitgezonden op Eurosport Duitstalig, is wel maar in SD en S4C is HD,  echter is mijn Duits  iets beter dan Welsh.😉

 

Ja helemaal top, ik volg de Giro nu ook via Eurosport Duitsland. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...